♦ Astfel de perioade dificile pentru mediul antreprenorial au mai existat şi în ultimii ani. După ce economia dusese apetitul antreprenorial pe noi culmi în anii 2018-2019, pandemia a venit să frâneze uşor acest entuziasm, pe care aveau să-l tempereze şi mai mult începerea războiului din Ucraina, creşterile galopante ale preţurilor cu energia şi, în cascadă, cu toate celelalte utilităţi şi produse.
Mai multe afaceri mici, cu mai puţin de zece ani de experienţă, dar care au format în jurul lor comunităţi puternice de clienţi, depun armele în ultima vreme în faţa dificultăţilor economice, după cum o arată unele anunţuri făcute de antreprenori în ultima perioadă.
Instagram este calea prin care ei aleg cel mai frecvent să comunice cu admiratorii şi clienţii lor, aşa că acolo au fost transmise veştile. „Mai sunt nouă zile şi magazinul online urbantale.ro nu va mai fi“, spunea Irina Rusu săptămâna trecută, într-o postare video pe Instagram, completând că a luat această decizie grea în urmă cu câteva luni.
Irina a început proiectul Urban Tale în 2017, cu o serie de cartoline, la care s-au adăugat ulterior obiectele din ceramică, tricourile, tote bagurile.