„Suntem prezenţi în circa 300 de puncte de vânzare din retail şi HoReCa, dintre care 100 doar în Bucureşti. Suntem însă şi în marile oraşe din ţară, precum Constanţa, Cluj sau Timişoara“, spune Laurenţiu Bănescu, co-fondatorul companiei. El a lucrat anterior mai bine de un deceniu în multinaţionale precum Coca-Cola, Red Bull, Henkel sau Carlsberg. Prima lui încercare antreprenorială a fost un Wine Bar în Capitală în 2008 împreună cu alţi câţiva prieteni.
În urmă cu circa trei ani Laurenţiu Bănescu (35 de ani) şi Alexandru Geamănu (38 de ani) au pornit la drum cu actualul proiect, o microberărie aflată la 120 de kilometri de Bucureşti. Cu experienţă de aproape 15 ani în publicitate, Geamănu a lucrat pentru companii precum Saatchi & Saatchi, Mercury 360 sau D’Arcy. Aceasta din urmă a fost o „şcoală“ pentru publicitarii din România, fiind una dintre cele mai importante agenţii de la începuturile pieţei de publicitate din România.
Astăzi berea produsă la fabrica din Văleni de Munte este prezentă în baruri, restaurante, minimarketuri şi magazine specializate, dar şi în cele mai mari supermarketuri ale reţelei Mega Image.