Companii

Miele România: Colaborarea cu dezvoltatorii imobiliari este una extrem de restrânsă, aproape inexistentă. Lucrurile stau complet diferit pe alte pieţe

Loredana Butnaru, Miele: În România încă nu există decizia unei bu­că­tării monobrand. Achiziţiile, în general, se fac per bucată. Sunt însă şi acei clienţi care sunt în curs de amenajare a unei locuinţe, de exem­plu, şi, cu ajutorul arhitecţilor, caută soluţii com­plete de utilare a casei

Loredana Butnaru, Miele: În România încă nu există decizia unei bu­că­tării monobrand. Achiziţiile, în general, se fac per bucată. Sunt însă şi acei clienţi care sunt în curs de amenajare a unei locuinţe, de exem­plu, şi, cu ajutorul arhitecţilor, caută soluţii com­plete de utilare a casei

Autor: Cristina Roşca

20.05.2019, 00:05 3150

Producătorul german de electrocasnice este activ pe segmentul premium, astfel că o bucătărie complet echipată entry-level poate costa aproximativ 6.000 de euro, în timp ce un set-up high-end poate ajunge la 30.000 de euro.

Grupul german Miele, prezent pe plan local cu operaţiuni de retail propriu şi distribuţie către parteneri, spune că în România colaborările cu dezvoltatori imobiliari sunt foarte puţine prin comparaţie cu alte pieţe.

„Colaborarea cu dezvoltatorii imobiliari din România este una extrem de restrânsă, aproa­pe inexistentă. Singurul proiect în România a fost cel de echipare a locuinţelor din Complexul Rezidenţial Stejarii“, spune Loredana Butnaru, executivul român care conduce operaţiunile locale de retail şi distri­bu­ţie ale Miele, businessul fiind operat de compania Miele Appliances. Grupul german are local şi o fabrică de subansambluri la Braşov, însă aceasta este operată separat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO