Companii

Mihaela Domsa, Profi: Pandemia ne-a arătat o dată în plus că piaţa internă nu poate face faţă unui şoc, nu are suficientă capacitate de producţie în industria alimentară

Mihaela Domsa, Profi: Pandemia ne-a arătat o dată în plus că piaţa internă nu poate face faţă unui şoc, nu are suficientă capacitate de producţie în industria alimentară

♦ Profi este cel mai extins retailer român, cu aproape 1.300 de supermarketuri şi magazine de proximitate ♦ Compania acoperă peste 500 de localităţi din România ♦ Reţeaua a obţinut anul trecut afaceri de peste 7 mld. lei în 2019, după o creştere de 23%.


Peste 90% din furnizorii reţelei de magazine Profi sunt din România, iar atenţia companiei e îndreptată către găsirea de noi parteneri locali mai ales că şi consumatorii caută produse româneşti, spune Mihaela Domsa, category management & planograms director în cadrul retailerului.

„Ne dorim colaboarea cu producătorii locali şi de aceea ei sunt permanent în atenţia noastră. Acest deziderat nu este de dată recentă, exista şi înainte de declanşarea pandemiei, iar acum este încă şi mai puternic deoarece consumatorii vor să susţină economia naţională şi să consume cu precădere produse româneşti.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comedymall VOT IN PANDEMIE
AFACERI DE LA ZERO