Companii

Mihai Bârsan, vicepreşedintele de marketing al producătorului Ursus, pleacă din companie după 13 ani pentru a se face antreprenor

Mihai Bârsan, vicepreşedintele de marketing al...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.10.2018, 00:05 1992

Mihai Bârsan, managerul român care ocupă din 2012 funcţia de vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries, liderul pieţei de bere, va părăsi compania începând cu ianuarie 2019 pentru a se dedica antreprenoriatului.

Mihai Bârsan este unul dintre cei mai vechi oameni din compania care deţine branduri precum Ursus, Timişoreana sau Ciucaş. El s-a alăturat companiei în 2005, când a preluat poziţia de senior brand manager Timişoreana, reuşind să transforme brandul în lider de piaţă, poziţie menţinută şi în prezent. În 2007, a fost promovat în poziţia de group brand manager mainstream and economy, contribuind la transformarea companiei Ursus Breweries în lider de piaţă.  Ulterior, a preluat funcţia de marketing manager al hub-ului din Europa al SABMiller, proprietarul de la acea vreme al Ursus Breweries. În prezent, compania este deţinută de grupul japonez Asahi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO