Companii

Mihai Bordeanu, noul şef de la Dacia: Grupul Renault continuă să crească numărul de furnizori pe piaţa locală pentru a depinde cât mai puţin de importuri. Următorul pas îl reprezintă găsirea unui furnizor de baterii pentru maşini electrice

Mihai Bordeanu, noul şef de la Dacia: Grupul Renault continuă să crească numărul de furnizori pe piaţa locală pentru a depinde cât mai puţin de importuri. Următorul pas îl reprezintă găsirea unui furnizor de baterii pentru maşini electrice

Mihai Bordeanu a preluat luna trecută funcţia de country head Dacia pentru România, ceea ce înseamnă că el este reprezentantul legal a tuturor operaţiunilor Grupului Renault în România.

Autor: Bogdan Alecu

29.03.2021, 00:07 1374

70% din Logan este produs în România. Căutăm noi furnizori pentru a creşte gradul de integrare. Căutăm şi furnizori de baterii pentru maşini electrice.

Automobile Dacia continuă să caute noi furnizori pe piaţa locală şi Grupul Renault analizează inclusiv furnizorii de baterii pentru maşini electrice.

„Pentru baterii pentru maşini electrice Grupul Renault discută cu Prime, cei care au o fabrică la Cernica. Dacă apare un furnizor interesant pentru Alianţă, atunci sunt şi discuţii. Nu avem o dată încă pentru momentul în care vom vinde numai maşini electrice, dar urmărim tendinţele actuale. Spre exemplu am eliminat motorizarea diesel în cazul Sandero şi Logan, GPL-ul este acum „noul diesel“. În cazul lui Duster nu s-a luat o decizie cu privire dacă vom elimina dieselul sau nu de pe facelift. Anul acesta urmează să lansăm Duster 2 facelift“, a spus Mihai Bordeanu, country head Dacia. El a subliniat că „Logan are în prezent un grad de localizare de 70%, adică mai bine de două treimi din componente sunt produse local. Căutăm în continuare noi furnizori pentru uzina Dacia“.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO