Companii

Mihai Găvan, HCM Global Sales director Totalsoft: Un nou trend şi o zonă în care tehnologia poate să ajute este oferirea de feedback continuu, care are impact pozitiv pe mai multe laturi într-o companie

Videoconferinţa HR TRENDS 2021: Noua lume a muncii- angajatul hybrid

Mihai Găvan, HCM Global Sales director Totalsoft: Un nou...

Autor: Alexandra Cepăreanu

31.03.2021, 12:41 111

Mihai Găvan, HCM Global Sales director în cadrul Totalsoft, consideră că feedback-ul continuu oferit angajaţilor poate aduce beneficii pe mai multe segmente. De asemenea, un studiu dezvoltat de Totalsoft arată că aproximativ 63% din angajaţii care fac parte din generaţia Z îşi doresc feedback în timp util, constructiv şi pe tot parcursul anului.

„Generaţia Y preferă feedback-ul imediat, pe loc. Pentru că există un impact fantastic în rândul comportamentului angajatului. Odată ce feedbackul se întâmplă în mod continuu, rotaţia anagajtului e mai mică, acesta e mai productiv, e mai satisfăcut şi are moralul ridicat. Odată ce reuşim să dăm feedback continuu către angajaţi beneficiile sunt mari. Odată ce acest feedback continuu este democratizat, din ce în ce mai mulţi oameni vor dori să ajungă la el. Scopul este să am o unealtă cu ajutorul căreia să pot avea o evaluare făcută de toţi cei cu care interacţionezi”, a spus Mihai Găvan în cadrul videoconferinţei HR TRENDS 2021: Noua lume a muncii- angajatul hybrid.

 

Alte declaraţii:

Investim mult în inovaţie şi venim mereu cu ceva nou. Anul trecut ne-am uitat atent la ce înseamnă resursa umană şi cum putem ajuta organizaţiile în această direcţie. Am identificat 2 poli – departamentul de resurse umane şi angajatul. Sunt două entităţi cu nevoi.

Departamentul de HR are nevoie de tooluri cu care să îşi defăşoare activitatea chiar dacă angajatul lor nu este prezent la birou, asta înseamnă că pentru fiecare documente pe care trebuie să îl semneze trebuie să aibă această semnătură electronică în proces. După jumătate de an de pandemie am văzut că sunt mulţi angajaţi care lucrează de la distanţă şi am căutat să evaluăm aceşti angajaţi din punct de vedere al calităţii serviciilor pe care ei le livrează spre organizaţie.

Feedback-ul contiuu nu este un trend nou. Noi am pus pe masă toate trendurile de HR internaţionale şi ne-am aliniat la fiecare în parte, primul cu chatbotul, a doua cu semnătura, iar al treilea trend e feedbackul continuu. Am încercat să ne uităm la realitate, am încercat să vedem ce spun directorii de HR depsre evaluare şi care e părerea angajatului despre cum se întâmplă astăzi această evaluare. Feedbackul continuu este un trend la nivel internaţional, marile companii îl folosesc de ani de zile.

Aproape jumătate din liderii de HR spun că evaluarea performanţei anuală nu reflectă productivitatea angajaţilor şi nu reflectă calitatea serviciului livrat de angajat pe toată perioada anului.

Suntem construiţi să fim reticenţi la schimbare, ceea ce poate fi demolat odată ce pot să văd beneficiile. Acest tool are ca beneficii să identific zone în care angajatul să poată să îmbunătăţească acele competenţe.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO