Mihai Georgescu (46 de ani) lasă conducerea Wrigley România după 21 de ani în care le-a adus americanilor încasări de peste jumătate de miliard de euro.
El a fost numit la şefia operaţiunilor locale ale gigantului american încă din 1992, anul când Wrigley intra pe piaţa locală. "Pentru moment nu am hotărât care va fi următorul pas al carierei mele. Mi-am luat o pauză pentru concediu şi peste circa o lună voi lua o decizie. După mai bine de două decenii în FMCG (fast moving consumer goods - n. red.) este greu să te desprinzi, motiv pentru care viitorul job va fi tot în domeniu. Mai mult, nu mă gândesc să plec de pe piaţa locală."
Georgescu este unul dintre cei mai longevivi manageri români de multinaţională de pe piaţa locală. În medie mandatul unui manager, fie el român sau străin, este de 4-5 ani, iar criza a mai redus această perioadă cu 1-2 ani. Pentru moment, potrivit informaţiilor ZF, gigantul nu a găsit încă un înlocuitor. În timpul mandatului său Wrigley a vândut cele câteva zeci de produse din portofoliu în toate cele 85.000 de magazine de la nivel naţional. Georgescu spunea acum câţiva ani că a reuşit să ducă gumele Orbit şi bomboanele Skittles în toate locurile în care banii schimbă mâinile, de la magazine la librării şi agenţii de turism.
Wrigley estima pentru 2012 afaceri de 219 milioane de lei (50 mil. euro), în creştere în lei cu 2%.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro