Companii

​Mircea Turdean, director Farmec: „Nu preţul este cel care decide, ci o combinaţie preţ-calitatate”

​Mircea Turdean, director Farmec: „Nu preţul este cel care decide, ci o combinaţie preţ-calitatate”

Autor: Georgiana Mihalache

20.09.2016, 11:31 433

Alegerea consumatorilor români cu privire la produsele pe care le folosesc vizează atât preţul, cât şi calitatea, iar produsele Farmec sunt adaptate pentru fiecare piaţă pe care operează compania atât din punctual de vedere al tipului de produs, cât şi al preţului, a spus Mircea Turdean, director general Farmec, la conferinţa ZF Branduri Româneşti.

„Am depăşit graniţele româneşti de vreo 50 de ani de când facem export în toată lumea. De un an jumătate am început să deschidem magazine de brand în mall, vom deschide în continuare. Nu preţul e cel care decide, ci o combinaţie preţ calitate, discutăm de o alegere a consumatorului în cunoştinţă de cauză”, a spus Mircea Turdean.

Alte declaraţii ale lui Mircea Turdean:

Cei 50 de ani de vechime ai brandului Gerovital sunt rezultatul unor strategii, unor investiţii substanţiale şi astfel am ajuns acolo unde suntem. Chiar săptămâna trecută am fost premiaţi în top 100 branduri româneşti.

Considerăm concurenţa benefică. Unde nu e concurenţă, nu e nici calitate.

Datorită clasamentului în România şi a forţei noastre de vânzări, cunoaştem piaţa românească şi gusturile consumatorilor, cunoaştem tipologia tenului femeii româneşti, care are anumite preferinţe.

Lansăm vreo 100 de produse anual, din care 30-40% prind, iar diferenţa este riscul. Din portofoliul de 400-450 de produse anual, scoatem produsele care nu sunt cumpărate şi le înlocuim cu altele.

Avem produse adaptate pentru fiecare piaţă. Cel mai bine vindem în zona asiatică, fiecare produs se vinde cu sute de euro, dolari, se poziţionează în top.  Putem să le oferim româncelor preţ foarte bun, care să ţină cont de realităţile României, atât îşi permit româncele, atât vor da”.

AFACERI DE LA ZERO