Companii

Miroase a scădere: vânzările de parfumuri de lux au scăzut drastic, dar cele de gel de duş, creme şi lumânări parfumate au luat avânt. Piaţa locală a parfumeriei de nişă este evaluată la 7-10 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF

Miroase a scădere: vânzările de parfumuri de lux au scăzut drastic, dar cele de gel de duş, creme şi lumânări parfumate au luat avânt. Piaţa locală a parfumeriei de nişă este evaluată la 7-10 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF

Andreea Gheorghiu, directorul general al Green Net, companie care deţine lanţul de parfumerii de nişă Beautik Haute Parfumerie

Autor: Alina-Elena Vasiliu

02.04.2020, 16:11 131

Izolarea la domiciliu şi precauţia pentru o eventuală criză financiară au redus apetitul cumpărătorilor de parfumuri de lux de pe piaţa locală în ultimele săptămâni, iar antreprenorii din acest domeniu resimt efectele. Odată cu acestea însă, s-a schimbat şi comportamentul de consum.

„S-a schimbat paradigma complet, iar ponderea vânzărilor la noi acum este (mai mare – n. red.) la săpun, săpun lichid, gel de duş, creme de mâini şi de corp, îngrijirea tenului şi lumânări (parfumate – n. red.). Lu­mânările parfumate se bucură de un moment bun, pentru că lumea stă acasă şi simte nevoia confortului sporit, a căldurii”, spune Madeleine Florescu, proprietara maga­zinului de parfumuri de nişă Madison – absolute beauty, din zona Dorobanţi a Capitalei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO