♦ A ajuns anul trecut la afaceri de 20 de mil. euro iar pentru acest an a bugetat o creştere cu 21% ♦ Producătorul s-a dezvoltat prin fonduri europene.
Compania Teletext, ce deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, şi-a crescut afacerile la 20 de milioane de euro anul trecut iar pentru acest an estimează o creştere cu 21%, potrivit oficialilor companiei.
„Am crescut anul trecut peste nivelul bugetat, am ajuns la aproape 20 de milioane de euro iar pentru acest an estimăm o creştere cu 21%. Primele două luni au fost pe creştere ca producţie şi cifră de afaceri“, a spus pentru ZF Mitru Crişan, proprietarul companiei. Teletext (brandul propriu Diami) produce iaurturi, smântână, brânzeturi într-o fabrică din Slobozia (judeţul Ialomiţa) şi concurează pe rafturile magazinelor cu companii precum Albalact, Danone, FrieslandCampina sau Covalact.