Companii

Modelul integrat de business agro-alimentar: pariul câştigător al antreprenorilor în vremea COVID-19. „Fiecare verigă îţi aduce un câştig“. „Integrarea e un mare avantaj pentru noi în această perioadă, pentru că nu depindem de importurile de materie primă“

Agrobusiness

Adrian Cocan, co-fondator al brandului Lăptăria cu Caimac: „Pentru un procesator e rentabil să cumpere în fiecare zi o tonă de lapte de la un producător român, dar ca businessul să fie profitabil şi pentru fermier, el ar trebui să crească 200 de animale şi să vândă două tone de lapte/zi.

Adrian Cocan, co-fondator al brandului Lăptăria cu Caimac: „Pentru un procesator e rentabil să cumpere în fiecare zi o tonă de lapte de la un producător român, dar ca businessul să fie profitabil şi pentru fermier, el ar trebui să crească 200 de animale şi să vândă două tone de lapte/zi.

Autor: Florentina Niţu

31.03.2020, 18:50 345

De la culesul gâului, al orzului sau al porumbului de pe câmp sau creşterea puilor, a porcilor sau a bovinelor în propria fermă, până la transformarea acestora din materii prime în produse finite în propria fabrică şi ulterior, desfacerea lor în propriul lanţ de retail, ar trebui să fie modelul de business pe care să mizeze tot mai mulţi investitori, susţin antreprenori importanţi din domeniu, care în contextul noului coronavirus „culeg roadele“ unui pariu câştigător. 

„Lanţul integrat de business e pariul câştigător al antreprenorilor din industria agro-alimentară. Noi avem totul integrat. Zilnic tăiem 400 de porci şi producem 40 de tone de carne, pe care o trimitem în cele 36 de magazine de cartier ale noastre, alături de făină, pâine şi produse de patiserie făcute din grâul şi porumbul nostru, lapte proaspăt şi brânzeturi făcute din lapte de la vacile noastre“, a spus pentru ZF Dimitrie Muscă, proprietarul proprietarul Combinatului Agroindustrial Curtici din judeţul Arad. 

Compania lucrează peste 5.000 de hectare de pământ, are un efectiv de 50.000 de porci şi un efectiv de 2.600 de bovine. Totodată, compania are un lanţ de 36 de magazine proprii în judeţul Arad, unde distribuie peste 100 de tipuri de produse din carne şi 35 de produse procesate din lapte. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO