Companii

MOL a investit în ultimii 25 de ani circa 200 mil.dolari în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail şi a sistemului logistic. ”Piaţa din România reprezintă un pilon foarte important pentru Grupul MOL, deoarece încă mai vedem oportunităţi de dezvoltare şi creştere aici”

MOL a investit în ultimii 25 de ani circa 200 mil.dolari...

Autor: Roxana Rosu

06.10.2020, 11:27 193

MOL România a investit în ultimii 25 de ani, de la intrarea pe piaţa locală, aproximativ 200 milioane de dolari în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail şi a sistemului logistic, iar suplimentar a achiziţionat doi jucători importanţi, Shell (2004) şi Eni/Agip (2014).

Compania are o reţea de 234 de staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi la Giurgiu şi Tileagd, un terminal GPL la Tileagd, divizii de lubrifianţi şi produse petrochimice.

”MOL România a crescut în cei 25 de ani alături de economia românească, la a cărei dezvoltare a contribuit. Nevoile în continuă schimbare ale clienţilor noştri au fost întotdeauna în prim-plan şi am dorit să le oferim acestora produse şi servicii inovatoare. Compania a beneficiat în tot acest timp de sprijinul puternic al Grupului MOL şi de munca dedicată a unei echipe solide de profesionişti, datorită cărora strategia de dezvoltare pe termen lung a fost pusă în practică cu succes”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman al MOL România.

Anul trecut, compania a  înregistrat afaceri de 7 miliarde de lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior, când a raportat o cifră de afaceri de 6,7 miliarde lei, conform datelor Ministerului de Finanţe. Totodată, profitul net obţinut în 2019 a fost de 277 milioane de lei, în creştere cu 9%, faţă de 2019, când acesta a fost de 254 milioane de lei.

În cadrul MOL lucrează în prezent peste 250 de oameni în sediile administrative şi peste 2.700 de persoane  în benzinării.

Compania trece printr-un proces de repoziţionare pe piaţă, dintrâun retailer de produse petrochimice într-un furnizor de servicii complete, pentru a se adapta la schimbările în comportamentul consumatorilor şi cu strategia de dezvoltare a Grupului.

„Operaţiunile şi piaţa din România reprezintă un pilon foarte important pentru Grupul MOL, deoarece încă mai vedem oportunităţi de dezvoltare şi creştere aici”, a adăugat Péter Ratatics, Vicepreşedinte Executiv, Consumer Services, MOL Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO