Companii

MOL a investit în ultimii 25 de ani circa 200 mil.dolari în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail şi a sistemului logistic. ”Piaţa din România reprezintă un pilon foarte important pentru Grupul MOL, deoarece încă mai vedem oportunităţi de dezvoltare şi creştere aici”

MOL a investit în ultimii 25 de ani circa 200 mil.dolari în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail şi a sistemului logistic. ”Piaţa din România reprezintă un pilon foarte important pentru Grupul MOL, deoarece încă mai vedem oportunităţi de dezvoltare şi creştere aici”

Autor: Roxana Rosu

06.10.2020, 11:27 148

MOL România a investit în ultimii 25 de ani, de la intrarea pe piaţa locală, aproximativ 200 milioane de dolari în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail şi a sistemului logistic, iar suplimentar a achiziţionat doi jucători importanţi, Shell (2004) şi Eni/Agip (2014).

Compania are o reţea de 234 de staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi la Giurgiu şi Tileagd, un terminal GPL la Tileagd, divizii de lubrifianţi şi produse petrochimice.

”MOL România a crescut în cei 25 de ani alături de economia românească, la a cărei dezvoltare a contribuit. Nevoile în continuă schimbare ale clienţilor noştri au fost întotdeauna în prim-plan şi am dorit să le oferim acestora produse şi servicii inovatoare. Compania a beneficiat în tot acest timp de sprijinul puternic al Grupului MOL şi de munca dedicată a unei echipe solide de profesionişti, datorită cărora strategia de dezvoltare pe termen lung a fost pusă în practică cu succes”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman al MOL România.

Anul trecut, compania a  înregistrat afaceri de 7 miliarde de lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior, când a raportat o cifră de afaceri de 6,7 miliarde lei, conform datelor Ministerului de Finanţe. Totodată, profitul net obţinut în 2019 a fost de 277 milioane de lei, în creştere cu 9%, faţă de 2019, când acesta a fost de 254 milioane de lei.

În cadrul MOL lucrează în prezent peste 250 de oameni în sediile administrative şi peste 2.700 de persoane  în benzinării.

Compania trece printr-un proces de repoziţionare pe piaţă, dintrâun retailer de produse petrochimice într-un furnizor de servicii complete, pentru a se adapta la schimbările în comportamentul consumatorilor şi cu strategia de dezvoltare a Grupului.

„Operaţiunile şi piaţa din România reprezintă un pilon foarte important pentru Grupul MOL, deoarece încă mai vedem oportunităţi de dezvoltare şi creştere aici”, a adăugat Péter Ratatics, Vicepreşedinte Executiv, Consumer Services, MOL Group.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO