Companii

Moş Crăciun vine prin Zoom. Mallurile fură startul şi încep mai devreme pregătirile de sărbători, pentru a evita aglomeraţia în decembrie. Prima jumătate a anului 2020 a fost cea mai dificilă din istoria de 20 de ani a pieţei locale de retail modern

ANALIZĂ

Marius Barbu, asset director, NEPI Rockcastle: Tradiţional, luna decembrie este un test de rezistenţă în sectorul de retail, sărbătorile de iarnă sunt un motiv solid pentru noi achiziţii şi cumpărături şi ne aşteptăm la un nivel constant şi fluent al traficului.

Marius Barbu, asset director, NEPI Rockcastle: Tradiţional, luna decembrie este un test de rezistenţă în sectorul de retail, sărbătorile de iarnă sunt un motiv solid pentru noi achiziţii şi cumpărături şi ne aşteptăm la un nivel constant şi fluent al traficului.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

08.11.2020, 14:29 540

Promoţiile, reducerile, voucherele iau anul acesta locul eveni­men­telor pe care proprietarii cen­tre­lor comerciale le organizau în alţi ani cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în condiţiile în care este de evitat aglomeraţia, din cauza pandemiei.

Cum decembrie este, în mod tradiţional, o lună care „cântăreşte” mult în veniturile anuale ale retailerilor din malluri, aceştia îşi regân­desc acum strategiile. Majoritatea aleg să „fure” startul şi să înceapă mai devreme campaniile de Crăciun, pentru a evita ca oamenii să se înghesuie în doar câteva săptămâni şi să genereze aglomeraţie.

„Abia aşteptăm Crăciunul şi avem o veste: anul acesta pregătirile încep mai de­vreme în Băneasa Shopping City”, se arată într-o postare de pe pagina de Facebook a mallului din nordul Capitalei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO