Companii

Motorină la un clic distanţă: Petrom îşi face site de comenzi de carburanţi pentru clienţii comerciali

Concurenţa în domeniul produselor petroliere este din ce în ce mai puternică. În contextul în care diferenţele de preţ sunt relativ mici, accentul pus pe dezvoltarea serviciilor complementare poate duce la câştigarea de noi clienţi.

Concurenţa în domeniul produselor petroliere este din ce în ce mai puternică. În contextul în care diferenţele de preţ sunt relativ mici, accentul pus pe dezvoltarea serviciilor complementare poate duce la câştigarea de noi clienţi.

Autor: Roxana Petrescu

22.07.2016, 00:06 1194

Petrom, singurul producător local de petrol şi gaze, a lan­sat un portal prin care clienţii comerciali pot să-şi plaseze online comenzile de carburant şi totodată a implementat un ser­viciu de Fuel Tracking prin care cumpărătorii pot urmări în timp real detaliile legate de livrarea produselor achi­ziţionate.

Mişcarea făcut de Petrom vine în contextul în care con­curenţa pe segmentul comercial al livrărilor de carburanţi este tot mai intensă, sectorul fiind abordat şi de companii dez­voltate de antreprenori locali. Poate cel mai cunoscut bu­siness antreprenorial din domeniul comerţului cu carburanţi pentru clienţii comerciali este Oscar Downstream, o afacere care a ajuns anul trecut la o anvergură de 400 de milioane de euro şi care este controlată de Alin Niculae.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO