Companii

My Geisha, brand de parfurmuri şi cosmetice: Putem produce dezinfectanţi. La începutul epidemiei am început să investim într-o linie de producţie de 10.000 de unităţi pe zi

My Geisha, brand de parfurmuri şi cosmetice: Putem...

Autor: Alexandra Cepăreanu

02.04.2020, 19:42 1926

Brandul My Geisha, companie românească ce produce cosmetice şi parfumuri, cu 13 unităţi fizice deschis în România şi aproximativ 60 de angajaţi, şi-a modificat liniile de producţie pentru a putea fabrica dezinfectant.

„Putem produce dezinfectanţi, una dintre primele măsuri luate de companie odată cu începutul epidemiei a fost să investim într-o linie de producţie, unde vom putea produce atât pentru noi cât şi pentru alte companii igienizant şi geluri dezinfectante. Vom putea produce 10.000 de unităţi pe zi, iar producţia va începe în curând”, a spus pentru ZF Denisa Tănase, acţionar unic al brandului My Geisha.

Având în vedere criza generată de coronavirus, My Geisha şi-a închis cele 12 magazine fizice, plus showroomul din Bucureşti, iar în prezent funcţionează doar pe site-ul online.

„Toate zonele sunt afectate. Partea de distribuţie skincare este afectată şi ea dar continuă să se desfăşoare datorită farmaciilor şi drogheriilor care atrag un număr ridicat de clienţi în această perioadă. Focusul este pe platforma online, unde redirecţionăm toţi clienţii şi unde încercăm să creştem cifrele pentru a compensa canalele de vânzare închise”, a spus Denisa Tănase.

Astfel, cei 60 de angajaţi din cadrul companiei lucrează de acasă. „Exceptând zona de livrări online. Acolo, însă, merge o singură persoană pe zi pentru a nu exista interacţiune între colegi.” Însă, Denisa Tănase spune că toţi angajaţii participă la reorganizarea activităţii companiei.

În ceea ce priveşte măsurile adoptate de autorităţi care au ca scop sprijinul mediului de business românesc în perioada de criză generată de coronavirus, reprezentanta My Geisha consideră că orice ajutor concret, implementat şi care depăşeşte sfera propunerilor şi devine certitudine este binevenit.

„În ultimii ani zona de antreprenoriat s-a dezvoltat mult la noi în ţară, astfel că este un moment în care companiile au nevoie să simtă sprijin real şi concret, cu atât mai mult cu cât tentaţia de a privi peste graniţe este mare, iar măsurile adoptate de alte ţări şi diferenţele dintre noi şi ei pot deveni frustrante pentru toţi contribuabilii şi plătitorii de taxe şi impozite de la noi din ţară.”

Denisa Tănase spune că pe nevoile brandului My Geisha nu se pliază măsurile adoptate de guvern, însă „vom decide împreună cu echipa care se ocupă de aspectele financiare spre ce puncte de susţinere ne putem îndrepta.”

Ea estimează că închiderea magazinelor fizice va genera o scădere de peste 50% a veniturilor companiei. Brandul My Geisha şi-a început activitatea, în România, în martie 2018, iar la finalul anului trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 700.000 de euro.

„Am început cu produse de parfumerie produse în Emiratele Arabe Unite, apoi am abordat şi zona de skincare, devenind unic distribuitor pentru brandul de produse coreene de skincare My Geisha. Focusul nostru este în schimb spre adaptare, pentru găsirea soluţiilor, astfel încât să reuşim să înregistrăm profit chiar şi în aceste condiţii, mai mult decât spre resemnare şi căutarea unui suport pentru daune. Încercăm să facem tot ce ţine de noi, pentru ca pierderile să nu fie atât de mari”, a spus Denisa Tănase

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO