Companii

Nemţii de la Penny intră pe segmentul livrărilor la domiciliu. Reţeaua de magazine lansează împreună cu compania AD Auto Total, importator şi distribuitor de piese auto, platforma de livrări Lyvra

Nemţii de la Penny intră pe segmentul livrărilor la domiciliu. Reţeaua de magazine lansează împreună cu compania AD Auto Total, importator şi distribuitor de piese auto, platforma de livrări Lyvra

Autor: Cristina Roşca

13.08.2020, 11:00 529

Discounterul german Penny intră pe segmentul livrărilor la domiciliu lansând împreună cu compania AD Auto Total serviciul de comenzi online Lyvra.

Astfel, clienţii pot comanda online peste 1.400 de produse, inclusiv mărci proprii şi promoţiile aferente.

Livrările se realizează de luni până sâm­­bătă, între 12:00 - 20:00, în Bucureşti şi Ilfov, iar timpul de livrare este de cel mult trei ore, deşi se poate alege şi un interval orar preferat. Plata poate fi cash sau cu cardul la livrare, iar costul transportului este 19,99 lei.

„În online, pariul e pe segmentul de food a­cum, pentru că pe non-food acest tip de co­merţ funcţionează de mult şi funcţionează bine.“

„În online contează logistica însă“, spunea recent, într-un interviu ZF, Daniel Gross, executivul care conduce operaţiunile Penny.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO