Companii

Nestlé România are în plan un buget anual de 5 mil. euro pentru a extinde reţeaua de aparate de cafea la care se poate plăti cu cardul. „Aparatele sunt întâlnite în supermarketuri, în birouri, spaţii publice, gări, autogări. Este încă loc de creştere“.

În 2019 (cele mai recente date disponibile), în România existau circa 83.000 de automate de băuturi şi mâncare, iar Nestlé era unul dintre jucătorii principali.

În 2019 (cele mai recente date disponibile), în România existau circa 83.000 de automate de băuturi şi mâncare, iar Nestlé era unul dintre jucătorii principali.

Autor: Cristina Roşca

08.02.2021, 17:30 237

Divizia de out-of-home a Nestlé, ce cuprinde automatele de cafea printre altele, a înregistrat în 2020 o scădere de peste 10% a vânzărilor pe fondul pandemiei care a ţinut oamenii mai mult în casă şi a închis parţial sau total industria HoReCa cu care grupul elveţian avea parteneriate.

„Pentru divizia de out-of-home a Nestlé, pandemia a adus o scădere de două cifre pentru anul 2020, pe fondul închiderii/restricţionării activităţii Ho­ReCA. Faptul că oamenii au lucrat de acasă a fost principala cauză a pier­derilor raportate în ambele perioade“, spune Ovidiu Tunaru, business executive officer Nestlé Professional pentru Romania, Bulgaria şi zona Adriatică în cadrul Nestlé.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO