Companii

Nicu Rădulescu, preşedinte Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR): Ideea brandului de ţară poate dura doar dacă avem spirit intreprinzător, dacă lucrăm în echipă şi dacă punem toţi mână de la mână

Nicu Rădulescu, preşedinte Organizaţia Patronală a...

Autor: Alexandra Cepăreanu

12.12.2019, 15:22 150

Nicu Rădulescu, preşedintele Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR) susţine că pentru a crea un brand de ţară este nevoie de muncă în echipă şi spirit antreprenorial, în caz contrat acesta nu ar rezista pe pieţele externe.

„Ce e brandul? Este ce avem noi şi nu au alţii şi asta ne diferenţiază de ceilalţi. Ideea brandului de ţară poate dura puţin dacă nu avem spirit intreprinzător, dacă lucrăm în echipă şi dacă punem toţi mână de la mână. Dacă legăm aceste concepte putem avea un brand de ţară sustenabil şi durabil cu care vom putea ieşi fără emoţii în faţa oricărui partener”, a spus Nicu Rădulescu în cadrul conferinţei „În căutarea brandului de ţară. România, izvorul de ape minerale al Europei”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO