Cel mai intens promovate produse în reclamele difuzate în prime-time-ul celor mai urmărite trei televiziuni locale au fost medicamentele, alimentele şi băuturile, bunurile de larg consum, serviciile bancare şi nebancare şi cele telecom, arată datele furnizate de Mediafax Monitorizare.
Dintr-un total de 100 de spoturi publicitare difuzate luni seara în intervalul orar 20.00-21.00, medicamentele eliberate fără reţetă şi farmaciile au avut cea mai mare pondere (36). Odată cu venirea primăverii, la nivelul acestei industrii sunt vizibile mai multe reclame la vitamine şi suplimente alimentare precum Magnerot, Magneziu cu Vitamina B6 sau Supradyn.
Faţă de săptămâna trecută, industria alimentară şi a băuturilor a fost reprezentată în prime-time-ul de luni seara de un număr mai mic de reclame (20). Printre brandurile cele mai promovate au fost sucurile Sprite şi Coca-Cola, produsele McDonald’s sau pastele Maffei şi Panzani.