Companii

Noile apariţii din prime-time-ul televiziunilor: articolele vestimentare marca Lidl, detergentul ecologic Sodasan, maşina Range Rover sau transportatorul low-cost Blue Air

Noile apariţii din prime-time-ul televiziunilor:...

Autor: Bianca Dorobanţu

10.03.2017, 00:04 400

Cel mai intens promovate produse în reclamele difuzate în prime-time-ul celor mai urmărite trei televiziuni locale au fost me­dicamentele, ali­men­tele şi băuturile, bu­nu­rile de larg con­sum, serviciile ban­care şi nebancare şi ce­le telecom, arată datele furnizate de Mediafax Monitorizare.

Dintr-un total de 100 de spoturi pu­bli­citare difuzate luni seara în intervalul orar 20.00-21.00, medicamentele eliberate fără reţetă şi farmaciile au avut cea mai mare pon­dere (36). Odată cu venirea primăverii, la nivelul acestei industrii sunt vizibile mai multe reclame la vitamine şi suplimente alimentare precum Magnerot, Magneziu cu Vitamina B6 sau Supradyn.

Faţă de săptămâna trecută, industria alimentară şi a băuturilor a fost reprezentată în prime-time-ul de luni seara de un număr mai mic de reclame (20). Printre brandurile cele mai promovate au fost sucurile Sprite şi Coca-Cola, produsele McDonald’s sau pas­tele Maffei şi Panzani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO