♦ Alături de Ion Ţiriac, doar câţiva importatori şi dealeri de maşini au reuşit să construiască în România, începând din anii ’90, afaceri care acum trec de câteva zeci sau chiar sute de milioane de euro anual ♦ În afară de fostul tenismen, doar un alt fost sportiv a reuşit să păstreze titlul de importator şi mai mult, este singurul care a preluat de la reprezentanţa locală mărci noi în portofoliu precum Citroën la final de 2012 şi Opel în 2020.
Eurial Invest, dealerul Peugeot, Citroën, Opel şi DS a fost preluat în primele luni din 2024 de Cristian Dolofan, de la unchiul său, Gheorghe Dolofan, fondatorul companiei.
Aceasta este prima mare „predare de ştafetă“ pe piaţa auto locală, în contextul în care Gheorghe Dolofan este printre primii antreprenori care au investit în piaţa auto locală la începutul anilor ’90. El este de asemenea ultimul antreprenor din businessul auto care încă deţine un importator şi care de-a lungul ultimilor ani Gheorghe Dolofan a reuşit să îşi extindă portofoliul, preluând alături de Peugeot şi importurile mărcilor Citroën, Opel şi DS.
„Cristian este nepotul meu, este tânăr şi a confirmat în business. Am văzut creşterea pe care a avut-o businessul Dolo Trans Olimp, spre exemplu. Mai mult, deja după 2-3 luni de când a preluat Eurial Invest, lucrurile au început să crească, iar evoluţia este vizibilă“, a declarat pentru ZF Gheorghe Dolofan.