Companii

Nu prea este business de retail în Centrul Vechi: Adidas, primul retailer care a mers în centrul istoric al Bucureştiului, a tras obloanele după şapte ani

În 2011, când a fost deschis magazinul, oficialii companiei anunţau că au investit 720.000 de euro în această unitate

În 2011, când a fost deschis magazinul, oficialii companiei anunţau că au investit 720.000 de euro în această unitate

Autor: Cristina Roşca

21.03.2018, 00:05 7306

♦ Centrul vechi al Capitalei este o zonă dominată de restaurante, baruri şi cafenele, unde printre puţinele nume din retail se numără H&M, Cărtureşti şi Koton.

Producătorul german de echipamente sportive Adidas, unul dintre cei mai mari jucători de profil din lume, a închis magazinul pe care îl deţinea de circa şapte ani în centrul istoric al Bucureştiului. Până la închiderea ediţiei oficialii companiei nu au răspuns solicitării ZF privind motivele care au dus la această decizie.

Compania a fost de altfel primul retailer major care şi-a făcut curaj să pătrundă în această zonă dominată de câteva zeci de baruri, cafenele şi restaurante. În 2011, când a fost deschis magazinul, oficialii companiei anunţau că au investit 720.000 de euro în această unitate, dintre care 420.000 de euro fuseseră folosiţi pentru consolidarea clădirii din strada Lipscani, una dintre cele mai cunoscute din centrul vechi. Restul de 300.000 de euro au mers către amenajarea magazinului inaugurat la momentul acela de un francizat al Adidas. Până la închiderea ediţiei, oficialii Adidas nu au răspuns dacă acesta era operat direct sau în franciză în prezent sau dacă era într-un spaţiu propriu sau închiriat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO