Companii

Un nou număr din revista După Afaceri. Ce impact are pandemia de Covid-19 asupra pieţei de bijuterii: apetitul s-a polarizat, piesele fine, minimaliste sunt purtate zi de zi, iar cele grandioase, arhitecturale sunt cumpărate pentru tezaurizare

Un nou număr din revista După Afaceri. Ce impact are pandemia de Covid-19 asupra pieţei de bijuterii: apetitul s-a polarizat, piesele fine, minimaliste sunt purtate zi de zi, iar cele grandioase, arhitecturale sunt cumpărate pentru tezaurizare

Citiţi povestea integrală precum şi alte subiecte despre lifestyle şi lux în noul număr din După Afaceri Premium ce a apărut pe piaţă miercuri, 8 iulie. Ediţia de iulie a revistei revistei de lifestyle şi lux a apărut alături de Ziarul Financiar, fiind distribuită abonaţilor. Revista poate fi şi achiziţionată din reţeaua de magazine Inmedio din Bucureşti şi din principalele oraşe din ţară (în punctele de vânzare selectate), precum şi din reţeaua Press One din cadrul Aeroportului Henri Coandă din Capitală.

Autor: Cristina Roşca

15.07.2020, 00:05 117

După Afaceri Premium a iscodit designeri, retaileri şi specialişti din domeniul bjuteriilor pentru a afla ce se poartă în noua realitate.

Pandemia de Covid-19 şi-a pus amprenta asupra tuturor sectoarelor din economie, iar cea a bijuteriilor nu face excepţie.

Încă din perioada stării de urgenţă, când viaţa socială a devenit una strict virtuală, apetitul pentru bijuterii s-a polarizat, piesele fine, minimaliste au fost purtate zi de zi, chiar dacă doar la interior, iar cele grandioase, arhitecturale au fost cumpărate pentru tezaurizare, pentru a fi oferite în dar şi, uneori, mai rar, pentru a oferi un strop de strălucire prezentului. Situaţia nu e diferită nici acum.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO