Companii

O agenţie a grupului de comunicare McCann a preluat contul importatorului de suplimente alimentare Secom

O agenţie a grupului de comunicare McCann a preluat...

Autor: Alexandra Marcu

19.07.2016, 12:13 319

McCann Worldgroup România a semnat un parteneriat pe trei ani cu Secom, o companie românească de soluţii de medicină integrativă.

“Ne-am propus să aducem un suflu nou în comunicarea medicală, să punem ştiinţa şi creativitatea pe aceeaşi treaptă şi să ne mândrim că putem avea un produs şi o comunicare care au puterea argumentelor ştiinţifice”, spune Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup România.

McCann Health şi Secom au gândit o campanie cu o componentă care se va derula atât prin canale clasice de comunicare, cât şi o componentă specializată, adresată profesioniştilor din domeniul sănătăţii şi care va fi susţinută printr-o abordare ştiinţifică. În plus, sub platfoma de brand, agenţia va gestiona şi cel mai amplu program de CSR al companiei, planificat să înceapă în toamna acestui an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO