Companii

O companie este competitivă pe piaţă când are produse cu valoare adăugată, cotă de piaţă, exporturi şi profitabilitate

Aurelian Dochia: Valoarea adăugată este un indicator pentru competitivitatea economiei pentru că reflectă capacitatea economiei de a prelucra materie prima şi de a reţine în ţară o parte din valoarea care este creată.

Aurelian Dochia: Valoarea adăugată este un indicator pentru competitivitatea economiei pentru că reflectă capacitatea economiei de a prelucra materie prima şi de a reţine în ţară o parte din valoarea care este creată.

Autor: Răzvan Botea

26.02.2020, 00:07 210

Gradul de competitivitate al unei companii se poate măsura în funcţie de mai mulţi factori. Printre cei mai importanţi se numără valoarea adăugată a produselor sau serviciilor companiei, cota de piaţă pe care o are firma, dar şi nivelul exporturilor raportat

la cifra de afaceri şi gradul de profitabilitate al companiei, au declarat analiştii economici consultaţi de ZF.

„Gradul de competitivitate al firmelor firmelor ţine cont de mai mulţi factori: poziţia pe piaţă, cota de piaţă, procentul de exporturi în cifra de afaceri şi ar mai fi câţiva indicatori. Şi profitabilitatea netă şi ar mai putea fi ponderea ciferi de afaceri a companiei în PIB-ul naţional“, a declarat Dragoş Cabat pentru ZF.

Dragoş Cabat: Gradul de competitivitate al firmelor firmelor ţine cont de mai mulţi factori: poziţia pe piaţă, cota de piaţă, procentul de exporturi în cifra de afaceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO