Companii

Istoria magazinelor Supermercato din România, care au ajuns la afaceri de 57 mil. lei: O familie de români care a locuit în Italia aproape 10 ani s-a întors în ţară şi a lansat o reţea de supermarketuri ajunsă la peste 30 de magazine

Reţeaua Super Mercato a fost lansată pe piaţă în 2015 şi a ajuns astăzi la 33 de magazine fizice şi unu online, acoperind aproximativ 20 de localităţi din România

Reţeaua Super Mercato a fost lansată pe piaţă în 2015 şi a ajuns astăzi la 33 de magazine fizice şi unu online, acoperind aproximativ 20 de localităţi din România

Autor: Cristina Roşca

17.07.2020, 00:08 1024

 Magazinele deschise sub brandul Super Mercato vând exclusiv produse italiene ♦ Marfa este importată direct de companie prin divizia proprie de transport şi logistică ♦ Firma Marvi Logistic care operează întregul business a avut afaceri de 57,3 mil. lei în 2019, plus 35%.

O familie de antreprenori care a locuit în Italia între 1999 şi 2007 s-a întors în ţară acum 13 ani şi a intrat în antrepre­noriat. Acum mai bine de un de­ceniu a fost înfiinţată com­pania Marvi Logis­tic care se ocupa iniţial de trans­port internaţio­nal. Apoi, antre­pre­norii au decis diversifica­rea busi­nessului şi lansarea unei reţele de ma­gazi­ne cu produse importate exclusiv din Italia.

„Eu şi soţul meu ne-am întors din Italia în 2007 şi tot atunci el a lansat primul său business alături de un partener italian. Apoi, doi ani mai târziu, am înfiinţat Marvi Logistics, o afacere de familie care se ocupa de transport. Ne-am gândit însă că nu e bine să avem toate ouăle în acelaşi coş pentru că în cazul în care se întâmplă ceva cu afacerea rişti să rămâi fără nimic“, povesteşte antreprenoarea Lavinia Victoria Ştefănuţ.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO