Companii

O piaţă care începe să prindă avânt. Românii au cumpărat produse de protecţie solară de peste 100 mil. lei în 2023. Medic: „Miturile că există bronz «sănătos» creează în continuare victime“

O piaţă care începe să prindă avânt. Românii au...

Autor: Georgiana Mihalache

11.08.2024, 11:28 145

♦ Cel mai vândut brand este Nivea Sun, din portofoliul germanilor de la Beiersdorf, care în 2023 a generat vânzări de 16 mil. lei în retail, din datele Euromonitor ♦ Nicio companie sau brand românesc nu intră în top cinci după vânzările de anul trecut.

Într-un deceniu, vânzările la produ­sele de protecţie solară au crescut cu 50%, până la aproape 24 mil. dolari (108 mil. lei) în 2023, arată datele transmise de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Medicii atrag atenţia că oamenii trebuie să folosească astfel de produse de protecţie solară tot timpul anului, riscul principal în cazul expunerilor la soare fiind dezvoltarea cancerului de piele.

„Cremele de fotoprotecţie trebuie apli­ca­te pe zonele de piele neacoperită de haine în timpul oricărei expuneri în aer liber pe tot parcursul anului. Oricum, majoritatea UV-urilor străbat inclusiv norii, astfel încât miturile că nu există riscuri ale expunerii ex­cesive în zilele neînsorite sau că există bronz «sănătos» creează în continuare victime“, a spus dr. Roxana Nedelcu, medic dermato­log, cofondatoare a clinicii Derma360 din Capitală.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Health&Pharma Summit'24