Companii

O româncă a fost numită chief creative officer al agenţiei de marketing digital MRM în Marea Britanie

În noul său rol, Ioana Filip va coordona procesul creativ al agenţiei ce are în portofoliu companii precum Microsoft, Sanofi, Subway sau John Lewis Finance.

În noul său rol, Ioana Filip va coordona procesul creativ al agenţiei ce are în portofoliu companii precum Microsoft, Sanofi, Subway sau John Lewis Finance.

Autor: Cristina Roşca

13.07.2022, 12:30 215

MRM este parte a grupului de comunicare, media şi advertising McCann, unul dintre jucătorii mari din domeniu.

Executivul român Ioana Filip a fost numită în funcţia de chief creative officer al agenţiei de marketing digital MRM pe piaţa din Marea Britanie, potrivit unui anunţ făcut de grup. Pentru ea, această poziţie înseamnă revenirea în Europa şi totodată în cadrul grupului McCann, din care agenţia MRM face parte.

„Mă bucur că m-am întors în cadrul MRM pentru a relua călătoria împreună. Faptul că ştiu mulţi oameni în reţea, faptul că sunt familiarizată cu ce înseamnă cultura organizaţională, îmi oferă o poziţie bună la start în această călătorie al cărei scop este dezvoltarea celei mai creative echipe digitale din Marea Britanie”, a spus Ioana Filip.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO