Laura Manu, un executiv român care şi-a construit întreaga carieră în retail, a fost numită în boardul director al Kaufland Bulgaria, urmând a deţine totodată funcţia de director comercial şi marketing.
Kaufland are în Bulgaria circa 60 de magazine şi 6.000 de salariaţi, compania fiind prezentă pe această piaţă din 2006, conform presei locale. Pe piaţa din România nemţii sunt lideri cu afaceri de peste 2 mld. euro anual. Ei au de două ori mai multe magazine ca în Bulgaria şi dublu salariaţi. Piaţa locală este însă mai dezvoltată economic decât cea de la sud de Dunăre şi este totodată mai mare ca populaţie şi suprafaţă.
Înainte de această mutare, Laura Manea a lucrat timp de un deceniu pentru Kaufland România, după alţi cinci ani la Rewe România, compania care operează magazinele de discount Penny Market. Laura Manu a început la Penny Market ca buyer în 2003, pentru ca în vara lui 2008 (ultimul an de boom economic) să devină category manager în cadrul Kaufland, prima poziţie pe care a avut-o în companie. A crescut apoi la senior category manager, director de achiziţii pentru băuturi şi ţigări. Ultima poziţie înainte de a pleca în Bulgaria a fost aceea de director de achiziţii de alimente uscate.