Companii

O sursă de creştere a consumului? Kandia Dulce: Avem o populaţie rezidentă în creştere, un număr mare de străini mutaţi temporar în ţară

O sursă de creştere a consumului? Kandia Dulce: Avem o...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

08.06.2022, 08:39 228

Dragoş Militaru, managing director al Kandia Dulce, pro­ducătorul unor branduri de dulciuri precum ROM, Măgura şi Făgăraş, spune că se aşteaptă la o revenire a consumului bazată pe reluarea obiceiurilor de consum în mişcare şi achiziţii la impuls odată cu ridicarea tuturor restricţiilor impuse în 2020-2021 de pandemie.

„Un alt factor de creştere al consumului ar trebui să fie adus de faptul că avem de la începutul anului o populaţie rezidentă în creştere prin numărul mare de cetăţeni străini mutaţi temporar în ţară (refugiaţii ucraineni, migranţi economici, trupe NATO)“, a spus el pentru ZF.

Datele oficiale arată că peste un milion de refugiaţi din Ucraina au intrat în România de la începutul războiului, mulţi dintre ei fiind însă în tranzit în ţara noastră.

Alţii însă au rămas în România, iar prezenţa lor poate constitui o sursă de creştere a consumului.

Chiar Kandia Dulce are în prezent 12 lucrători ucrainieni recrutaţi din rândul refugiaţilor, muncitorii începând activitatea în această lună. În ultimii ani, compania a adus lucrătoare în producţie din Vietnam.

Consumul a crescut în primele patru luni din acest an cu 5%, ritm înjumătăţit faţă de media anului trecut, arată INS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO