Companii

Oana Bejan, national sales manager, Danone România, cu afaceri de 612 mil. lei: Online-ul a devenit relevant şi pentru piaţa de food, însă la tot ce înseamnă produse fresh e foarte la început

Oana Bejan, national sales manager, Danone România: Adaptarea portofoliului la preferinţele consumatorilor din fiecare ţară e foarte importantă. Există un set de reguli globale, dar există şi posibilitatea de a te adpata la preferinţele consumatorilor.

Oana Bejan, national sales manager, Danone România: Adaptarea portofoliului la preferinţele consumatorilor din fiecare ţară e foarte importantă. Există un set de reguli globale, dar există şi posibilitatea de a te adpata la preferinţele consumatorilor.

Autor: Cristina Roşca, Alexandra Cepăreanu

20.06.2021, 11:01 282

♦ Danone România, liderul pieţei de iaurturi, a avut în 2019, ultimul an pentru care există date publice, afaceri de 612 mil. lei.

În industria alimentară, pandemia a adus o serie de schimbări, de la creşterea în importanţă a segmentului online de vânzări, până la orientarea consumatorilor către bunuri mai sănătoase. Schimbările sunt însă mult mai multe.

„Observăm că produsele on the go – nu doar băuturi, ci şi mâncare pentru la birou –, care înainte de pandemie constituiau un pilon important de creştere, au fost puternic afectate în această perioadă”, spune Oana Bejan, national sales manager în cadrul Danone România. 

Mai mult, oamenii au lucrat de acasă, astfel că şi consumul a migrat spre consum acasă, mai degrabă decât în oraş. Totodată, consumatorii au renunţat la a încerca lucruri noi, au rămas la ce ştiau deja.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO