♦ Grupul Iulius cuprinde malluri şi proiecte mixed-use, care adună peste 300.000 mp de retail ♦ Este vorba despre două proiecte mixed-use - Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara - şi de mallurile Iulius Mall din Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava ♦ Grupul are peste 1.000 de retaileri parteneri ♦ Pe lângă componenta comercială, Iulius are şi un portofoliu de clădiri de birouri.
Piaţa de modă, cosmetice şi accesorii din România este una puternic concurenţială, cu sute sau chiar mii de nume - în special străine, dar şi româneşti – care îşi dispută bugetul de cheltuieli al consumatorilor pasionaţi de trenduri şi interesaţi de modul în care arată. Românii cheltuiesc anual circa 5 mld. euro pe haine, pantofi şi echipamente sportive, pe când 1 mld. euro este destinat cosmeticelor şi bunurilor de îngrijire personală.
Deşi piaţa este deja aglomerată, loc de dezvoltare există încă, la fel şi interes din partea unor branduri străine mari, în frunte cu Primark care şi-a anunţat intrarea în România în 2022. Mai sunt, de altfel, şi alte mărci care şi-au pus recent sau urmează să îşi pună piaţa locală pe harta proprie.