Companii

Oana Diaconescu, head of leasing Iulius: Brandurile retrase din Rusia şi Ucraina ca urmare a războiului se uită către România. Retaileri din Polonia şi Turcia vor intensifica dezvoltarea locală

Oana Diaconescu, head of leasing Iulius: În mod cert, dramele şi ororile la care suntem expuşi, chiar şi indirect, îşi pun o amprentă asupra vieţilor noastre, a priorităţilor şi obiceiurilor de moment, şi este firesc să fie aşa.

Oana Diaconescu, head of leasing Iulius: În mod cert, dramele şi ororile la care suntem expuşi, chiar şi indirect, îşi pun o amprentă asupra vieţilor noastre, a priorităţilor şi obiceiurilor de moment, şi este firesc să fie aşa.

Autor: Cristina Roşca

30.03.2022, 11:00 247

♦ Grupul Iulius cuprinde malluri şi proiecte mixed-use, care adună  peste 300.000 mp de retail ♦ Este vorba despre două proiecte mixed-use - Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara - şi de mallurile Iulius Mall din Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava ♦ Grupul are peste 1.000 de retaileri parteneri ♦ Pe lângă componenta comercială, Iulius are şi un portofoliu de clădiri de birouri.

Piaţa de modă, cosmetice şi acce­so­rii din România este una pu­ternic concurenţială, cu sute sau chiar mii de nume - în spe­cial străine, dar şi româneşti – care îşi dispută bugetul de cheltuieli al con­su­matorilor pasionaţi de trenduri şi inte­re­saţi de modul în care arată. Românii chel­tu­iesc anual circa 5 mld. euro pe haine, pan­tofi şi echipamente sportive, pe când  1 mld. euro este destinat cosmeticelor şi bunurilor de îngrijire personală.

Deşi piaţa este deja aglomerată, loc de dez­voltare există încă, la fel şi interes din partea unor branduri străine mari, în frunte cu Primark care şi-a anunţat intrarea în Româ­nia în 2022. Mai sunt, de altfel, şi alte mărci care şi-au pus recent sau urmează să îşi pună piaţa locală pe harta proprie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO