Companii

Oana Diaconescu, mallurile Iulius: Online-ul nu poate suplini experienţa consumatorului. Pe termen mediu şi lung, noi credem că ne vom întoarce la realitatea de dinainte de pandemie

Oana Diaconescu, mallurile Iulius: Online-ul nu poate suplini experienţa consumatorului. Pe termen mediu şi lung, noi credem că ne vom întoarce la realitatea de dinainte de pandemie

Oana Diaconescu, head of leasing Iulius: „Rata de conversie a vizitelor în achiziţii efective a crescut semnificativ. În momentul de faţă avem mai puţini vizitatori care vin să verifice şi să testeze piaţa, dar care cumpără mai mult la fiecare şedinţă de shopping.”

Autor: Cristina Roşca

14.04.2021, 18:45 166

Iulius Group controlează reţeaua de malluri Iulius, dar şi proiectele mixte Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara şi câteva clădiri de birouri.

Pentru întreaga industrie de retail, ultimul an a fost extrem de dificil, un an atipic, spune Oana Diaconescu, head of leasing în cadrul Iulius. Totuşi, executivul nu crede că această nouă normalitate impusă de pandemie - cu închideri temporare sau funcţionare doar parţială - este permanentă.

„Pe termen mediu şi lung, noi credem că ne vom întoarce la realitatea de dinainte de pandemie. Am testat apetitul clienţilor noştri pentru evenimente de exemplu, o componentă care ne-a lipsit foarte mult tuturor anul trecut, şi am regăsit acelaşi apetit al publicului.”

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO