Companii

Oana Diaconescu, mallurile Iulius: Online-ul nu poate suplini experienţa consumatorului. Pe termen mediu şi lung, noi credem că ne vom întoarce la realitatea de dinainte de pandemie

Oana Diaconescu, head of leasing Iulius: „Rata de conversie a vizitelor în achiziţii efective a crescut semnificativ. În momentul de faţă avem mai puţini vizitatori care vin să verifice şi să testeze piaţa, dar care cumpără mai mult la fiecare şedinţă de shopping.”

Oana Diaconescu, head of leasing Iulius: „Rata de conversie a vizitelor în achiziţii efective a crescut semnificativ. În momentul de faţă avem mai puţini vizitatori care vin să verifice şi să testeze piaţa, dar care cumpără mai mult la fiecare şedinţă de shopping.”

Autor: Cristina Roşca

14.04.2021, 18:45 179

Iulius Group controlează reţeaua de malluri Iulius, dar şi proiectele mixte Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara şi câteva clădiri de birouri.

Pentru întreaga industrie de retail, ultimul an a fost extrem de dificil, un an atipic, spune Oana Diaconescu, head of leasing în cadrul Iulius. Totuşi, executivul nu crede că această nouă normalitate impusă de pandemie - cu închideri temporare sau funcţionare doar parţială - este permanentă.

„Pe termen mediu şi lung, noi credem că ne vom întoarce la realitatea de dinainte de pandemie. Am testat apetitul clienţilor noştri pentru evenimente de exemplu, o componentă care ne-a lipsit foarte mult tuturor anul trecut, şi am regăsit acelaşi apetit al publicului.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO