Companii

Oana Lungu, director achiziţii, Kaufland România şi Moldova: Vânzările de mărci proprii vor rămâne pe un trend ascendent, însă nu unul exponenţial. Ne aşteptăm să atingem nivelul mediei europene în 5-10 ani

Kaufland are local peste 155 de unităţi cu care acoperă România şi continuă expansiunea cu aproximativ 10 magazine noi pe an.

Kaufland are local peste 155 de unităţi cu care acoperă România şi continuă expansiunea cu aproximativ 10 magazine noi pe an.

Autor: Cristina Roşca

135

♦ Mărcile private ale retailerilor au ajuns să mănânce la nivelul întregii pieţe locale 26% din vânzările de bunuri FMCG, arată datele companiei de cercetare de piaţă GfK, aferente primului trimestru din 2022.

Magazinele Kaufland din Ro­mâ­nia au pe rafturi circa 2.500 de pro­duse marcă proprie, alimentare şi nea­li­me­ntare, dintr-un total de apro­x­i­ma­tiv 16.000 de articole. Asta în­seam­nă că unu din 6-7 bunuri e marcă privată.

„În ultimii ani, sortimentul Kaufland de produse marcă proprie, ce cuprinde mai multe branduri, a înregistrat o evoluţie (pozitivă - n.red.) semnificativă din punct de vedere procentual (pondere în vânzări - n.red.), însă cota de piaţă a acestor produse nu depăşeşte media categoriei din care facem parte - hipermarketul, respectiv 20%“, spune Oana Lungu, director achiziţii, Kaufland România şi Republica Moldova.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO