Companii

OBI: Din toate ţările unde avem magazine, pentru România este cel mai greu să facem estimări

Dieter Messner, OBI: Din toate ţările unde avem magazine, pentru România este cel mai greu să faci estimări

Autor: Diana Tudor Stoica

29.09.2010, 15:08 130

Dieter Messner, membru în board-ul retailerului german debricolaj OBI la nivel internaţional, susţine că OBI va continua sărealizeze investiţii pe plan local deşi România este în acestmoment una dintre pieţele cele mai impredictibile în careretailerul german este prezent.

"Personal sunt responsabil pentru afacerile OBI din 12 ţări iarRomânia este o ţară în care este foarte greu săfaci estimări. Crizaeconomică cred că va sta un pic mai mult aici dar sper ca în doiani de acum înainte va fi mai bine. Trebuie să avem răbdare", adeclarat Messner, completând că dacăar şti cu siguranţă că în doiani situaţia economicăa România va fi mult mai bună, ar investi maimulţi bani în afacerea OBI din România.

Retailerul de bricolaj OBI va deschide săptămâna aceasta celde-al doilea magazin din Capitală şi cel de-al şaptelea magazin algrupului din România, investiţia medie alocată deschiderii unuimagazin fiind de circa 5 mil. euro. Acesta este cel de-al treileamagazin deschis de OBI în România în acest an în care investiţiiletotale ale grupului german s-au ridicat la 20 mil. euro. Potrivitreprezentanţilor OBI, retailerul va continua să investească îndeschiderea de noi magazine locale şi în 2011.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO