Companii

Octavian Duca, DB Schenker Constanţa Mol 1S: Volumele au o creştere anuală de 5-10%. Timpul de tranzit pe cale feroviară între Constanţa şi Curtici este de aproximativ 36-48 ore fiind puternic impactat de starea infrastructurii feroviare naţionale

Platforma DB Schenker din portul Constanţa este tranzitată de circa 900.000 de tone anual, reprezentând marfă de import, export şi tranzit.

Platforma DB Schenker din portul Constanţa este tranzitată de circa 900.000 de tone anual, reprezentând marfă de import, export şi tranzit.

Autor: Bogdan Alecu

25.06.2021, 17:00 1638

DB Schenker, divizia logistică a gigantului Deutsche Bahn are în plan creşterea volumelor derulate în Portul Constanţa. Principalele operaţiuni desfăşurate de DB Schenker în terminalul din portul Constanţa sunt reprezentate de descărcări şi încărcări nave, barje, vagoane, containere, servicii logistice, formalităţi vamale, transport rutier din şi spre portul Constanţa şi Agigea (containerizat, prelată etc.); transport feroviar. Platforma DB Schenker din portul Constanţa este tranzitată de circa 900.000 de tone anual, reprezentând marfă de import, export şi tranzit.

„Volumul în ultimii 3 ani are un trend pozitiv cu o creştere anuală între 5-10%. În infrastructura portuară, după prelungirea contractului de concesiune cu Administraţia Portului Constanţa în 2020, au fost şi sunt în curs de derulare mai multe investiţii“ a spus Octavian Duca, director sucursala DB Schenker Constanţa Mol 1S.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO