♦ Cu 4.895 de înmatriculări (+4.4%), BMW a atins un nou nivel record şi rămâne pe prima poziţie în segmentul premium de automobile ♦ Cererea a fost mai mare în special pentru maşini electrice, înaltă performanţă dar şi lux ♦ Oliver Rademacher a preluat conducerea BMW Group România în toamna anului 2024, cu experienţă pe pieţe din America de Nord şi de Sud, Japonia şi Rusia.
BMW Group România a depăşit în 2024 pentru prima dată pragul de 6000 de autovehicule pe piaţă locală, cu 5.222 înmatriculări de BMW şi Mini, în creştere cu trei procente, şi 830 motociclete BMW Motorrad, în urcare cu 13%. De asemenea, în 2024, BMW a atins pragul record de 4895 înmatriculări, în creştere cu 4,4%. Marca a atins volume record atât pentru automobilele electrice, plug-in hybrid, cât şi pentru segmentul de lux şi pentru BMW M. A fost un an record şi pentru modele de înaltă performanţă BMW M în România, care au depăşit prima dată pragul de 500 de livrări, urcând cu 37,6% până la 684 în 2024. În topul modelelor de înaltă performanţă este BMW XM, care este foarte bine primit pe piaţa locală, urmat de BMW M3 şi X6 M, în timp ce primele modele de BMW M de performanţă sunt noul BMW Seria 7 M760e, X5 M60i şi M440i.
A fost un an record pentru noile BMW Seria 7 şi XM, remarcabil fiind şi faptul că România urcă în topul ţărilor din regiune în ceea ce priveşte vânzările de BMW Seria 7, depăşind pieţe care tradiţional erau mai puternice, aşa cum este Austria.