Companii

ONIV promovează vinul românesc în pauza meciurilor Campionatului Mondial de Fotbal

22.06.2010, 12:12 50

Organizaţia Naţională Interprofesională Vitivinicolă (ONIV)derulează în prezent o campanie de educare în ceea ce priveşteconsumul de vin în pauza meciurilor Campionatului Mondial deFotbal.

"Este vorba de o campanie de educare, o promovare generică. Era oidee mai veche care acum s-a putut concretiza", a spus CristinaPetru, consilier al ONIV.
Campania se va derula până în toamnă, în perioada octombrie -noiembrie, însă se analizează şi posibilitatea continuării îndecembrie şi "în funcţie de condiţii" şi în 2011.

"Acesta este prima fază. Mai avem şi alte proiecte nu neapărat înpresa audiovizuală", a spus Emil Dumitru, consilier juridic alONIV.
ONIV reuneşte productori locali de vin iar "scopul organizaţieieste de a reglementa producerea, prelucrarea, depozitarea,distribuţia şi comercializarea vinului", "de apărare a intereselorproducătorilor" .

Acesta este prima iniţiativă care leagă promovarea vinului deCampionatul Mondial de Fotbal în condiţiile în care până acummarile multinaţionale din industria berii erau cele care mizau pefotbal pentru promovare puternică.