Companii

ONIV promovează vinul românesc în pauza meciurilor Campionatului Mondial de Fotbal

22.06.2010, 12:12 49

Organizaţia Naţională Interprofesională Vitivinicolă (ONIV)derulează în prezent o campanie de educare în ceea ce priveşteconsumul de vin în pauza meciurilor Campionatului Mondial deFotbal.

"Este vorba de o campanie de educare, o promovare generică. Era oidee mai veche care acum s-a putut concretiza", a spus CristinaPetru, consilier al ONIV.
Campania se va derula până în toamnă, în perioada octombrie -noiembrie, însă se analizează şi posibilitatea continuării îndecembrie şi "în funcţie de condiţii" şi în 2011.

"Acesta este prima fază. Mai avem şi alte proiecte nu neapărat înpresa audiovizuală", a spus Emil Dumitru, consilier juridic alONIV.
ONIV reuneşte productori locali de vin iar "scopul organizaţieieste de a reglementa producerea, prelucrarea, depozitarea,distribuţia şi comercializarea vinului", "de apărare a intereselorproducătorilor" .

Acesta este prima iniţiativă care leagă promovarea vinului deCampionatul Mondial de Fotbal în condiţiile în care până acummarile multinaţionale din industria berii erau cele care mizau pefotbal pentru promovare puternică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO