Companii

Otter Distribution: 15-20% din totalul produselor din magazinele noastre sunt „made in România“

Filip Schwartz, fondator şi managing director al grupului Otter Distribution: „Otter Distribution are însă propriii săi ingineri, modelieri şi controlori de calitate, lucrăm îndeaproape cu fabricile care produc după specificaţiile noastre modelele proprii“.

Filip Schwartz, fondator şi managing director al grupului Otter Distribution: „Otter Distribution are însă propriii săi ingineri, modelieri şi controlori de calitate, lucrăm îndeaproape cu fabricile care produc după specificaţiile noastre modelele proprii“.

Autor: Cristina Roşca

16.11.2018, 00:05 350
Businessul total al grupului Otter Distribution a crescut în primele nouă luni din an cu 8%, până la 29 mil. euro.
 

Unu din cinci produse din magazinele grupului Otter Distribution este realizat în fabrici din România. Grupul, unul dintre cei mai mari jucători locali din retailul şi distribuţia de încălţăminte, deţine în România peste 65 de magazine sub mai multe branduri. Acestora li se adaugă patru unităţi în străinătate, mai exact două în Austria, la Viena, şi două în Cehia, la Praga şi Brno.

„O bună parte din producţia din magazinele noastre este realizată în fabrici din România. Cred că vorbim de undeva la 15-20%“, spune Filip Schwartz, fondator şi managing director al businessului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO