Companii

Ovidiu Spînu, brânzeturile La Colline: „În 2020 am dezvoltat o gamă nouă de produse, am construit o hală logistică pentru ambalaje şi materii prime. În 2019, compania a avut o cifră de afaceri de 3,7 milioane de lei, în creştere cu 3,6% faţă de anul anterior

Ovidiu Spînu, administratorul Super Lactis: Am păstrat un fond de rezervă atât financiar, cât şi de materie primă care ne-a ajutat să depăşim perioada dificilă din primăvara acestui an.

Ovidiu Spînu, administratorul Super Lactis: Am păstrat un fond de rezervă atât financiar, cât şi de materie primă care ne-a ajutat să depăşim perioada dificilă din primăvara acestui an.

Autor: Florentina Niţu

02.10.2020, 19:00 293

„Brandul de lactate din lapte de capră La Colline s-a născut în criza anterioară din anii 2007-2008, aşadar eram căliţi şi pregătiţi pentru vremuri grele cum sunt acestea.“

Ovidiu Spînu, administratorul Super Lactis, din localitatea Feleacu, judeţul Cluj, care produce lactate din lapte de capră sub brandul La Colline, spune că imediat după instalarea stării de urgenţă vânzările companiei au scăzut cu aproximativ 30%, dar apoi şi-au revenit, însă aşteaptă o cifră de afaceri situată la 80% din nivelul anului trecut, când au încheiat cu 3,7 milioane de lei.

„Am fost afectaţi în primul rând de închiderea restaurantelor şi restrângerea activităţii în industria ospitalităţii. În prima parte a perioadei de criză s-au blocat exporturile spre Ungaria şi Cehia, unde activăm mai ales pe pieţele din cele două capitale: Budapesta şi Praga. O problemă era legată de găsirea unui transportator care să îşi asume riscurile unui blocaj, dar şi de scăderea volumelor prin diminuarea numărului de turişti. A crescut însă comerţul online, fără să compenseze valoric pierderile înregistrate pe celelalte canale de vânzare“, afirmă Ovidiu Spînu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO