Companii

(P) Cine este KUMA România?

(P) Cine este KUMA România?

Autor: Publicitate

30.10.2019, 10:00 682

KUMA România este o companie daneză, subsidiară a KUMA A.S. din Danemarca.

Designul nordic minimalist, tehnologia modernă, standardele înalte de producţie şi fabricaţie, permit companiei noastre obţinerea unor produse de o calitate deosebită, pentru piaţa din România, peninsula Scandinavă şi alte ţări din Europa. Toate produsele KUMA sunt fabricate cu tehnologie daneză şi forţă de muncă locală, în fabrica noastră de la Băneşti-Prahova. În 2019, am sărbătorit 20 de ani de când am început producţia în România. Acest an a fost unul provocator pentru noi, deoarece ne-am propus să realizăm o cifră de afaceri de 5,8 mil.EUR şi un profit pe măsură. Această creştere reprezintă cu 22% mai mult faţă de anul 2018.

Care sunt caracteristicile unice ale produselorKUMA?

KUMA creează produse custom-made, perfect adaptate unui spaţiu, din toate punctele de vedere: de la dimensiuni, materialele folosite, la culori şi forme. Din acest motiv, considerăm aceste elemente integrate ca fiind concepte şi nu simple lavoare. Conceptele KUMA înglobează în ele o vizune nordică şi foarte modernă. De asemenea, ţinând cont de toate nevoile clientului de la cele ce ţin de estetică, la cele ce privesc partea de utilizare şi întreţinere. Unul dintre atuurile conceptelor KUMA este acela că bolurile lavoarelor sunt turnate continuu cu blatul, ceea ce le face extrem de uşor de întreţinut. Pentru spaţiile publice, această caracteristică înseamnă, pe lângă un design deosebit şi economie, întrucât timpul aferent curăţării este redus, iar cantitatea soluţiilor de curăţare, diminuată. Chiar şi produsele realizate din materialul solid surface, foarte la modă, sunt turnate, KUMA realizând acest material in-house. Competiţia noastră pe acest tip de material realizează plăci şi apoi prin termoformare şi alipiri produce lavoare. KUMA tocmai aceste lucruri le evită în procesul tehnologic: lavoarul sau blatul de bucătărie este turnat în suprafaţă continuă.

Pentru ce tip de spaţii sunt create conceptele KUMA?

KUMA se adresează atât consumatorului final, cât şi spaţiilor publice, precum clădiri de birouri, hoteluri, restaurante, clinici, şcoli şi grădiniţe, stadioane, mall-uri, aeroporturi, etc... Clienţii KUMA pot alege din peste 80 de forme de boluri, 10 grupe de material şi peste 75 de culori, toate produsele având certificare europeană şi declaraţii de performanţă. Conceptele KUMA sporesc confortul clienţilor şi adaugă valoare spaţiilor publice. În HoReCa, de exemplu, KUMA, poate implementa concepte precum lavoare cu boluri multiple turnate continuu, sau blaturi pentru recepţii, bucătării, baruri şi mese, ori glafuri pentru ferestre şi balcoane.

Orice spaţiu mic de baie, dintr-un hotel al anilor‚70 –poate avea 4* folosind un lavoar KUMA proiectat pe spaţiul respectiv şi având funcţionalităţi multiple.

În spatele designuluiKUMAputem observa influenţa măiestriei şi artei. De unde vine această cunoaştere?

KUMA a adus în România cele mai bune competenţe nordice în prelucrarea materialelor. Noi vedem orice proiect ca pe o provocare şi de aceea, căutăm întodeauna să găsim cea mai bună soluţie, fără a face compromisuri. Drept urmare, conceptele KUMA sunt extrem de fidele intenţiilor iniţiale ale clienţilor, iar KUMA este o companie cu reputaţie, recunoscută pentru calitatea produselor.

Care sunt planurile de viitor ale companiei?

În această toamnă am finalizat o investiţie de 875.000 EUR într-un spaţiu de depozitare şi retehnologizare producţie, demers început în anul 2018, din care peste 300.000 EUR au fost dedicaţi pentru 2 centrale de ventilaţie: extracţie aer viciat/filtrare/recuperare energie/introducere aer proaspăt. Aceste 2 centrale s-au adăugat unităţii centrale iniţiale, pusă în funcţiune în 2006.

Întodeauna în mentalitatea nordică, orice extindere a producţiei trebuie să aibă corespondenţă în oferirea unui mediu de lucru şi mediu exterior la standarde, întrucât dezvoltarea durabilă nu reprezintă simple cuvinte.

Liniile de producţie noi, ne vor da posibilitatea creşterii capacităţii producţiei de lavoare standard cu peste 30% într-un singur schimb, compania fiind pregătită ca începând cu anul 2020 să marcheze schimbul 2 în producţie, ceea ce va duce la o creştere a capacităţii - aici vorbind de ambele tipuri de lavoare custom made şi standard - cu peste 50%.

Planurile de viitor, asa cum v-am obişnuit, sunt realizate cu multă prudenţă şi atenţie la consumurile de resurse. Zvonurile din pieţele noastre de export nu sunt tocmai bune şi de aceea lucrăm să dezvoltăm acele produse KUMA care să aducă plus valoare. Avem şi alte planuri de expansiune, dar vor fi anunţate la momentul oportun, tocmai pentru a nu distorsiona semnalul în piaţă.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO