• Leu / EUR4.7791
  • Leu / GBP5.6655
  • Leu / USD4.2931
Companii

(P) Evenimentele corporate din România, reinventate în complexul care oferă companiilor valoarea pe care o merită

(P) Evenimentele corporate din România, reinventate în complexul care oferă companiilor valoarea pe care o merită

Autor: Publicitate

02.12.2019, 15:41 464

Lumea se schimbă într-un ritm mai accelerat decât ne-am fi putut imagina. De aceea, avem nevoie să ne reinventăm, să acceptăm schimbările ca o formă naturală de exprimare a realităţii curente.

Trendul global cu privire la piaţa de evenimente corporate se îndreaptă către noutate şi inovaţie, drone, entertainment digital, holograme ale speakerilor şi cadouri digitale.

În România, cel mai modern complex dedicat evenimentelor corporate pune la dispoziţia companiilor servicii complete, de calitate înaltă. Complexul poartă numele de Face Convention Center şi până în prezent a găzduit lansări de produs, gale, conferinţe şi congrese pentru companii din industrii ca: telecomunicaţii, digital marketing, petrol, retail, comerţ online, IT, fashion, bănci, auto.

În exclusivitate, Florin Pandilică a acordat un interviu despre serviciile care reinventează evenimentele corporate din capitală:

 

1. Piaţa de evenimente corporate este diversificată, însă conceptul întâlnit la Face Convention Center observăm că se diferenţiază clar de altele. Pe ce aveţi de gând să mizaţi în perioada următoare?

Ca şi până acum, mizăm pe calitate de top. Pe noi ne diferenţiază serviciile complete oferite într-un cadru exclusivist. Avem 4 spaţii generoase, dotate cu tehnologii de ultimă oră, special create pentru a îndeplini toate cerinţele legate de siguranţă şi entertainment pe care un eveniment le impune.

În plus, continuăm să investim frecvent pentru a creşte standardele calităţii serviciilor.

 

2. În România, fidelizarea angajaţilor se realizează şi prin organizarea de petreceri. Ce îi determină pe managerii de companii să işi dorească o petrecere pentru angajaţii lor?

Trendul actual adoptat de managerii de companii este reprezentat de motivarea angajaţilor prin intermediul entertainmentului.

Credem că acesta este unul din motivele pentru care aleg să colaboreze cu noi – au absolut tot ce îşi doresc într-un singur loc.

 

3. Ce companii organizează, cel mai frecvent, petreceri pentru angajaţi?

Companiile de telecomunicaţii şi marketing investesc în petreceri destinate angajaţilor, concentrându-se foarte mult pe motivarea acestora.

 

4. Un reper al evenimentelor de business din capitală, Face Convention Center a stabilit noi standarde în industria locală. Cum s-a întâmplat acest lucru?

 

Aşa cum vă spuneam, misiunea noastră a fost aceea de a oferi momente remarcabile şi servicii complete la cele mai înalte standarde într-un singur loc.

Spaţii şi servicii complete cum avem la Face Convention Center nu mai există în România, acesta fiind şi unul din motivele pentru care suntem atât de apreciaţi de companiile care ne trec pragul.

Standardele la care faceţi referire reprezintă răspunsul firesc la exigenţa pe care am ales să o implementăm în fiecare proiect găzduit de Face Convention Center.

 

5. La fiecare sfârşit de an, companiile aleg să organizeze pentru angajaţi un corporate party. Ce anume face ca o petrecere să fie memorabilă?

Pentru ca o petrecere să fie de-a dreptul extraordinară, venim în întâmpinarea clienţilor noştri cu servicii complete de calitate înaltă. Designul interior exclusivist joacă şi el un rol important, alături meniul culinar diversificat şi personalizabil, echipamentele tehnice de ultimă generaţie, dar şi de serviciile de entertainment oferite de coregrafi, DJ şi entertaineri de rang internaţional. Răsfăţul culinar este asigurat de celebrul Chef Martin White.

Iarăşi, un aspect important este şi adaptabilitatea celor 4 spaţii. Dispunem de 800 mp de panouri LED, sisteme de lumini şi sunet de top. Nu în ultimul rând, creăm întotdeauna setup-uri reuşite, conform cerinţelor primite de la client.

 

6. Care a fost prima cerinţă pe care aţi avut-o pentru arhitecţii care au proiectat complexul?

Ne-am dorit ca spaţiile să aibă siguranţă cât mai sporită. Siguranţa a fost şi este în continuare responsabilitatea noastră numărul unu, complexul având şi toate autorizaţiile ISU.

 

7. Care sunt cele mai importante aspecte de care ar trebui să ţină cont managerii de companii pentru ca petrecerea aniversară să fie reuşită?

În acest caz, designul şi capacitatea locaţiei contează foarte mult. Pe lângă serviciile complete şi categoria de food&beverage foarte diversificată, aceştia ar trebui să ţină cont şi de parcarea

generoasă pe care o punem la dispoziţie, eliminând astfel situaţiile neplăcute.

 
 

8. Având în vedere că Face Convention Center este cel mai mare complex dedicat evenimentelor corporate din Capitală, de unde a venit ideea unei astfel de investiţii?

Asistam la o dezvoltare vizibilă a mediului corporativ, dar care nu putea beneficia de spaţii dedicate evenimentelor corporate la scară mare. De atunci şi până acum, am simţit în fiecare zi că am făcut o treabă excelentă, pentru care clienţii noştri continuă să ne mulţumească.

 

9. Ne puteţi spune care este secretul succesului Face Convention Center? Ce tipologie de business adoptaţi?

Calitate fără compromisuri. Aceasta este tipologia noastră de business.

Investiţia noastră nu se rezumă doar la construcţie şi dotări. Noi am investit în oameni, pentru oameni. Avem 180 de specialişti experimentaţi în această industrie. Vorbim de manageri, event planneri şi tehnicieni care s-au specializat ani de zile la cele mai bune şcoli de profil din afara ţării. Sunt oameni energici, orientaţi către client, care gestionează evenimente de până la 7000 de persoane, crescând întotdeauna calitatea serviciilor noastre. Din acest motiv, în prezent, suntem în discuţii de business, primind tot mai multe solicitări din partea unui număr mare de companii din afara ţării pentru a le oferi know-how-ul nostru.

 

10. Care este capacitatea complexului?

Complexul pune la dispoziţia clienţilor săi mai multe spaţii, fiecare putând fi amenajat în funcţie de tematică şi număr de participanţi.

Face are o capacitate de 200-2000 persoane şi are cea mai generoasă suprafaţă (1700 mp), Kusin (900 mp) poate găzdui 100-1000 persoane şi Social (700 mp) 100-1000 persoane. Deţinem şi un spaţiu în aer liber – Forest - cu o suprafaţă de 1500 mp şi o capacitate de 100-1500 persoane.

 
 

11. De ce aleg companiile să organizeze evenimentele la Face Convention Center?

Practic, Face Convention Center a redefinit noţiunea de eveniment corporate, iar companiile care se respectă nu au făcut decât să îmbrăţişeze acest concept.

Complexul este amplasat in zona centrala a Bucurestiului (incinta Romexpo), fiind în imediata apropiere a hotelurilor de business. De asemenea, accesul la cele mai importante centre de afaceri şi la aeroport se realizează facil.

Aşa cum am menţionat anterior, companiile apreciază designul interior exclusivist, alături de serviciile complete pe care le oferim, întotdeauna cu zâmbetul pe buze.

www.facecorporate.com

 
Principalele valute BNR - miercuri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7791
Diferență: -0,0063
Ieri: 4.7794
Azi: 4.2931
Diferență: -0,4475
Ieri: 4.3124
Azi: 5.6655
Diferență: -0,1058
Ieri: 5.6715
Azi: 4.3703
Diferență: -0,1873
Ieri: 4.3785