Companii

(P) Tendinţele actuale KUMA - concepte minimaliste, sofisticate

(P) Tendinţele actuale KUMA - concepte minimaliste,...

Autor: Publicitate

03.03.2021, 08:00 593

Designul de interior joacă un rol foarte important în spaţiile hoteliere şi cele publice. Investiţiile în calitate şi imagine fac din aceste spaţii repere care stabilesc tendinţe ce sunt preluate şi în spaţiile rezidenţiale.

KUMA este compania daneză cu facilităţi de producţie în România care contribuie la stabilirea criteriilor de referinţă în ceea ce priveşte calitatea şi designul conceptelor pentru baie, bucătărie şi spaţii publice. Ca partener industrial, KUMA este în măsură să ofere o personalizare completă pe lângă portofoliul extins de produse. Rezultatul capacităţii de producţie locale la standarde înalte, cu  tehnologie daneză, oferă companiei posibilitatea de a livra la timp, concepte de o calitate superioară, custom made.

Tendinţele actuale KUMA sunt reprezentate de concepte minimaliste, sofisticate ca şi nuanţe şi texturi, care reflectă eleganţa mărcii. Prin urmare, spaţiile amenajate KUMA transmit o imagine contemporană, elegantă.

Lumea este în permanentă schimbare, iar designul o urmează fidel. Dezvoltarea de noi colecţii pentru baie, bazate pe o reprezentare a performanţei în tehnologie şi funcţionalitate, design simplu şi elegant sunt ceea ce oamenii îşi doresc.

Astăzi, plăcerea de a fi înconjuraţi de obiecte moderne, de calitate, în baie, la fel ca şi în restul casei este un aspect obligatoriu. Transformarea unei băi într-un SPA nu mai este un scop greu de atins. Conceptele KUMA se potrivesc foarte bine celor care îşi doresc să realizeze un spaţiu destinat relaxării totale. Acestea au o încărcătură emoţională dată de caracteristicile materialelor şi de designul deosebit. Iar brand-ul KUMA este cel mai frumos povestitor, gata să te ducă în lumea “hygee” a scandinavilor.

KUMA propune noi elemente şi scenarii cu scopul de a crea concepte contemporane, cu o identitate puternică. Un astfel de element, pe care KUMA l-a introdus cu ani în urmă pe piaţa din România şi pe care îl reinventează constant, este cada independentă. Identitatea vizuală a căzilor independente KUMA este puternică şi capabilă să creeze un efect vizual de continuitate şi o legătură fluidă cu celelalte elemente de design KUMA  din baie precum lavoarul turnat continuu cu blatul.

Piaţa din România a răspuns foarte bine conceptelor livrate de KUMA , drept dovadă, compania se află pe un trend ascendent, înregistrând în anul 2020 – un an dificil pentru toată lumea, o cifră de afaceri de 6,5 mil.EUR cu 10% mai mult decât în anul 2019. O creştere semnificativă – cu 15% mai mare decât în 2019 a reprezentat-o segmentul lavoarelor custom made (în special pe proiecte rezidenţiale). Lavoarele custom made sunt de altfel unul dintre punctele forte KUMA care este lider al pieţei locale pe acest segment şi partenerul cu reputaţie de necontestat pe piaţa proiectelor rezidenţiale şi  HORECA. Aceste tendinţe de creştere sunt îmbucurătoare deoarece arată preocuparea în creştere a pieţei pentru produse de calitate cu un impact vizual deosebit.

KUMA reprezintă un stil distinctiv, personalizabil, care oferă funcţionalitate şi confort.  Conceptele pentru baie şi bucătărie KUMA sunt printre primele opţiuni în amenajarea rezidenţială şi a spaţiilor publice, precum hoteluri, restaurante, clădiri de birouri, spa-uri, şcoli, grădiniţe, mall-uri .

La nivel de grup, KUMA  a luat decizia strategică pentru piaţa proiectelor de a fi proactivă în crearea preferinţei pentru produsele KUMA la toate nivelurile lanţului valoric. Acest lucru se materializează într-un dialog direct cu firmele de arhitectură,  prin parteneriate oneste cu distribuitorii, care promovează şi recunosc valoarea brandului KUMA.

Putem spune cu adevărat că sloganul KUMA  "Fii Diferit. Alege Designul. Alege KUMA " se bazează pe principiile fundamentale ale companiei: angajamentul de a crea calitate şi convingerea că designul, înseamnă capacitatea de a înţelege nevoile clientului, pentru a rezolva un proiect cu integritate şi claritate. Iar acest lucru va fi întotdeauna apreciat.

Fii diferit. Alege design-ul. Alege KUMA.

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO