Companii

(P) Veşti bune pentru piaţa de servicii retail din România. În sfârşit, producătorii, distribuitorii şi comercianţii retail pot beneficia de cea mai recentă inovaţie în domeniu.

(P) Veşti bune pentru piaţa de servicii retail din...

Autor: Publicitate

25.11.2020, 15:07 351

Una dintre cele mai inovatoare platforme de raportare a auditului serviciilor retail din lume este acum aici pentru a ajuta la execuţii perfecte în magazine. Folosind cea mai recentă tehnologie de recunoaştere a imaginilor, această soluţie demonstrată poate ajuta companiile să se dezvolte prin îmbunătăţirea tuturor indicilor metrici de retail şi de satisfacţie a clienţilor.

Prin utilizarea tehnologiei de recunoaştere computerizată a imaginilor, această soluţie reprezintă combinaţia perfectă dintre creşterea productivităţii pe teren şi serviciile de business intelligence oferite în timp real şi în mod precis.

În misiunea de a ajuta toti jucătorii de pe piaţa de retail să realizeze execuţii perfecte în magazin şi să se bucure de soluţii de business intelligence instante şi la îndemână cu ajutorul big data, pentru prima dată în România, Mercury360 anunţă în acest sens un parteneriat cu Vispera. Indiferent de canalul sau displayul folosit în afişare, întreaga industrie de retail poate beneficia de această tehnologie de ultimă oră.

Pe scurt, clienţii vor profita de toate cunoştinţele locale de marketing axat pe cumpărători şi de execuţia impecabilă la nivel naţional oferită de Mercury360, dar şi de avantajele tehnologiei de recunoaştere computerizată a imaginilor: acces instant la toţi indicii relevanţi de retail, cu o precizie de + 95% chiar de la început, securitate şi capabilităţi de detectare a fraudei. 

 În ultimii 20 de ani, Mercury360 a contribuit constant la modelarea peisajului serviciilor de retail din România. Fiind una dintre cele mai eficiente agenţii de marketing axat pe cumpărători cu capacităţi de comunicare de 360 de grade, cunoscute pentru motto-ul „Think Results”, Mercury360 se adaptează constant şi caută noi parteneri vizionari, la fel ca Vispera.

 Vispera face parte din Top 10 furnizori de soluţii de inteligenţă artificială din Europa în 2019 şi este câştigătoarea Premiului pentru cel mai bun startup în domeniul Big Data la Premiile Eurasiatice pentru startup-uri. Serviciile Vispera de recunoaştere a imaginilor sunt construite cu ajutorul celor mai performante şi sofisticate tehnologii de recunoaştere a imaginilor, cu accent pe rezolvarea problemelor pieţei de retail şi fac din recunoaşterea imaginilor un serviciu valoros pentru întregul sector retail.

  Ca urmare a acestui parteneriat, oferim suport cu activităţile retail de toate formatele. Iar procesul este mai uşor decât să-ţi faci un „selfie”. Cu doar câteva fotografii realizate într-un magazin de retail, serviciile Vispera de recunoaştere a imaginilor pot identifica produsele de pe orice tip de raft sau din orice tip de vitrină, pot raporta instant produsele cu stoc epuizat, pot verifica conformitatea planogramei, corela etichetele de preţ, identifica materialele de branding şi multe altele. Orice poate capta ochiul uman, Vispera poate analiza instant. Fiecare imagine se va traduce instant în cifre care pot fi folosite ca business intelligence.

 Aceasta este o abordare multifuncţională modernă pentru sarcinile integrate de execuţie şi audit în domeniul retail, susţinute de tehnologia Vispera de recunoaştere a imaginilor. Acurateţea vizuală computerizată susţine nivelul stocurilor şi recunoaşterea produselor la nivel de marcă pentru un număr ridicat de categorii, tipuri de ambalaje şi tipuri de rafturi (raft principal, exponate secundare, vitrine frigorifice, materiale speciale utilizate pentru vânzarea produsului etc.).

 Cu un nivel de precizie de 95+%, programul are nevoie doar de un logo vizibil, de o imagine recognoscibilă sau de un cod de bare, iar clienţii vor avea toate informaţiile într-un singur loc sub forma unui tablou de bord mobil uşor de utilizat şi personalizabil, cu rapoarte şi analize avansate. Retailerii vor avea posibilitatea să extragă din aceste date în profunzime informaţiile de care au nevoie, oricând şi oriunde.

În calitate de jucător-cheie pe piaţa serviciilor de retail şi în domeniul marketingului axat pe cumpărători, căutăm în permanenţă cele mai adecvate soluţii de implementat pentru clienţii noştri şi clienţii acestora. Şi în această privinţă, gândirea noastră este orientată spre viitor. După ce am cercetat cu atenţie cei mai buni furnizori internaţionali de tehnologie de recunoaştere a imaginilor cu accent în domeniul retail, am fost încântaţi de tehnologia de ultimă generaţie a Vispera, dar şi de mentalitatea focusată pe ameliorare continuă şi de planurile lor de dezvoltare internaţională.

Împărtăşim viziunea Vispera de a ajuta şi modela peisajul serviciilor de retail. Vispera deţine deja know-how-ul în domeniu, serviciile lor fiind testate pe pieţe mari şi pe marile branduri internaţionale, cu rezultate demonstrate incontestabile. Am dorit să ne asigurăm că putem beneficia de o integrare rapidă şi de o soluţie plug-and-play pentru clienţii Mercury360. Prin urmare, faza de testare a început în primăvara anului 2020. Am investit în configurare, formări, personalizări locale şi am implementat proiecte-pilot pe teren care s-au bucurat de succes în ultimele 6 luni, incluzând sute de puncte de vânzare. Acum suntem gata să aducem această tehnologie şi celorlalţi parteneri, spre satisfacţia acestora. Suntem optimişti cu privire la acest parteneriat deoarece, la fel ca noi, Vispera este dispusă să înveţe, să investească şi să adapteze serviciile oferite. Flexibilitatea este esenţială, iar Vispera ne-a demonstrat că împărtăşim şi această valoare. În etapele următoare, vom împărtăşi mai multe despre această tehnologie excelentă cu partenerii noştri şi vom prezenta întregii lumi rezultate demonstrate ale acesteia, a declarat Adrian Munteanu, Director de dezvoltare în cadrul Mercury360.

„În Vispera avem o viziune-să facem din tehnologia de recunoaştere a imaginilor un serviciu accesibil pentru toţi jucătorii din piaţă iar acest lucru are o importanţă enorma. În calatoria noastră căutam parteneri care ne pot împărtăşi ambiţiile în timp ce creează valoare pentru clienţii noştri. Mercury360 cu o mentalitate agilă şi de deschizător de drumuri, a reprezentat alegerea cea mai potrivită pentru îndeplinirea misiunii noastre în România. Suntem entuziasmaţi şi încântaţi să jucăm un rol important în digitalizarea mediului de retail din România cu ajutorul expertizei oferite de către Mercury360”, a declarat Duygu Kargin-Director Marketing şi Business Development Vispera.

„În ultimii ani ne-am străduit să oferim clienţilor noştri cele mai bune soluţii pentru implementarea şi auditarea execuţiilor lor în magazine. Ne-am concentrat foarte mult pe calitatea persoanelor implicate pentru o colectare precisă a datelor. Credem în continuare că oamenii reprezintă resursa noastră cea mai valoroasă, însă tehnologia şi automatizarea pot scoate în evidenţă mai bine munca acestora. Ne-am concentrat pe aducerea în România a unei tehnologii inovatoare, a unei soluţii demonstrate pentru mediul retail. Suntem foarte mândri că Vispera a acceptat să intre pe piaţa românească prin intermediul nostru. Vispera oferă o soluţie excelentă bazată pe recunoaşterea imaginilor, care reduce interferenţa umană, ducând, astfel, la creşterea preciziei şi transformând imaginile în cifre şi grafice în doar câteva secunde. Am testat soluţia pe proiectele proprii şi am început să o propunem partenerilor noştri, iar rezultatele şi feedback-ul primit au fost extrem de încurajatoare’’, a concluzionatAdrian Paculea, directorul executiv al diviziei Mercury360 BTL.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO