Companii

Pandemia forţează tehnologizarea: Wizz Air a automatizat procesul de rambursare a biletelor pentru zborurile anulate

Pandemia forţează tehnologizarea: Wizz Air a...

Autor: Anamaria Cadis

17.03.2020, 11:44 479

Wizz Air a anunţat, marţi, că a automatizat procesul de rambursare a clienţilor afectaţi, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile clienţilor săi, anunţă compania aeriană într-un comunicat de presă. 

Wizz Air anunţă că a luat această decizie din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19.

Pe lângă introducerea procesului de rambursare automatizat, Wizz Air îşi va dezactiva temporar funcţia de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă.

Reprezentanţii companiei aeriene dau asigurări că, deşi va dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate şi clienţii vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate.

„În această perioadă extrem de neobişnuită, vă rugăm să aveţi răbdare şi să folosiţi cât mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate”, se mai arată în comunicatul de presă remis MEDIAFAX.

Wizz Air mai spune că procesul automat de rambursare a banilor pentru agenţiile de turism este dezvoltat cu prioritate mare şi le cere pasagerilor care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online –să ia legătura cu compania de la care şi-au achiziţionat biletele.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO