Companii

Pantofii Guban fac paşi către online şi către mallurile din marile oraşe

Guban are astăzi un singur magazin propriu în mallul Promenada din nordul Capitalei. Foto: Silviu Matei

Guban are astăzi un singur magazin propriu în mallul Promenada din nordul Capitalei. Foto: Silviu Matei

Autor: Cristina Roşca

26.08.2015, 00:08 7257

Producătorul de încălţăminte Guban din Timi­şoara, care are o istorie de aproape opt decenii, vrea ca în circa cinci ani să acopere toate marile oraşe ale ţării cu magazine proprii în care să vândă pantofi de circa 100 de euro perechea către clienţii cu venituri peste medie. Compania se uită doar către malluri.

Guban are astăzi un singur magazin propriu, în mallul Promenada din nordul Capitalei, o zonă unde lucrează şi locuiesc românii cu venituri peste medie.

„În cinci ani vrem să fim în toate marile oraşe ale ţării. Mer­gem exclusiv în malluri, aceasta este strategia noastră de dezvoltare. Focusul nostru este dezvoltarea unei reţele proprii de magazine“, spune Marius Ion, administratorul G.P. & Com­pany, com­pania care operează activitatea Guban în România.

De asemenea, Guban face paşi către online, atât cu un magazin propriu, cât şi prin parteneriate cu eMag şi elefant.ro. „Vom intra şi aici cu modelele premium.“

Astăzi pantofii Guban mai sunt vânduţi şi în 118 magazine partenere din toată ţara. Acestea vând însă modelele cu preţ mediu de 300 de lei (sub 70 de euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO