Paralela 45, una din cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, a finalizat primul trimestru cu afaceri mai mari cu circa 30% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit lui Alin Burcea, proprietarul companiei.
„Am vândut mai multe vacanţe în primul trimestru, respectiv în perioada de early booking (rezervări timpurii, când se acordă discounturi - n.red.). Se simte că au fost majorate salariile unor anumitor categorii de angajaţi, consumul a crescut şi se vede şi în turism. Şi pe corporate se simte că businessul merge mai bine“, a declarat pentru ZF Alin Burcea.
Agenţia de turism Paralela 45 (brandul Paralela 45 şi brandul Chicco) a finalizat cu afaceri de 44 milioane de euro anul trecut, în creştere cu 6% faţă de anul anterior. „Pentru acest an estimăm o creştere cu 12% pe tot anul. Avem chartere spre Portugalia, Croaţia, spre Spania, Grecia, Turcia, estimăm că vom vinde 100.000 de pachete pe chartere în total.“