Companii

Paravion: Numărul city break-urilor vândute de Valentine’s Day a crescut cu 40%

Paravion: Numărul city break-urilor vândute de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

10.02.2016, 13:22 351

Numărul minivacanţelor de Valentine’s Day vândute de Paravion, cea mai mare agenţie de turism online din România, a crescut în acest an cu 40% faţă de 2015, bugetul mediu pentru un weekend romantic în Europa pornind de la 230 euro de persoană.

Dacă în 2015 cuplurile au plătit, în medie, 300 euro, pentru o mini-vacanţă romantică şi au optat pentru destinaţii precum Roma, Paris, Munchen şi Praga, anul acesta lista de preferinţe, dar şi bugetul, s-au modificat. Astfel, de această dată, destinaţiile preferate de Valentines Day sunt Roma, Paris, Lisabona şi Amstredam, iar bugetele alocate sunt, în medie, de 250 euro de persoană pentru un weekend romantic.

Astfel, cei mai mulţi turişti care au optat anul acesta pentru Amsterdam, în au plătit 257 de euro de persoană pentru bilet de avion şi 3 nopţi de cazare cu mic dejun la un hotel de 3 stele.

În ceea ce priveşte cele mai accesate pachete pentru capitala Portugaliei, acestea au costat, în medie,  340 de euro de persoană, preţul incluzând bilet de avion şi 3 nopţi de cazare cu mic dejun la un hotel de 3 stele. Doar Parisul s-a menţinut în topul celor mai vândute destinaţii de Ziua Îndrăgostiţilor, pachetele la 280 de euro de persoană cu bilet avion şi 3 nopţi de cazare cu mic dejun la hotel de 3 stele fiind cele mai căutate.

Având în vedere faptul că, per ansamblu, vânzările de city-break-uri au crescut, de la începutul anului şi până în prezent, cu peste 55%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, şi cele pentru vacanţele de Valentines Day au evoluat semnificativ. Ponderea city break-urilor de Valentine’s Day din totalul vânzărilor de până acum este de 11%. De asemenea, comparativ cu 2015, în acest an au fost vândute cu 40% mai multe city-break-uri de Ziua Îndrăgostiţilor”, a declarat Remus Vişan, Managing Director Paravion.

Cei care au preferat Istanbulul ca destinaţie în weekend-ul 13-14 februarie au plătit 122 de euro de persoană pentru bilet avion şi 2 nopţi de cazare cu mic dejun, la un hotel de 3 stele, iar cele mai căutate city break-uri la Roma au fost în valoare de 230 de euro de persoană, pentru bilet de avion şi 3 nopţi de cazare cu mic dejun la un hotel de 3 stele.

Chiar dacă, în medie, românii au alocat un buget de 230 de euro de persoană pentru city break-urile de Valentines Day, au fost şi persoane care au optat pentru un sejur romantic prelungit. Cel mai scump pachet de Ziua Îndrăgostiţilor vândut de Paravion în acest an a costat 950 de euro de persoană şi a inclus biletul de avion şi 7 nopţi de cazare cu mic dejun la un hotel de 4 stele din Dubai.

Conform reprezentanţilor companiei, turiştii şi-au rezervat din timp vacanţele de Valentines Day. Astfel, 8 ianuarie a fost ziua cu cele mai multe achiziţii de pachete, respectiv 8% din totalul city break-urilor de Ziua Îndrăgostiţilor. 

În ceea ce priveşte modalitatea de plată, majoritatea românilor a preferat să achite integral city break-urile de Valentine’s Day, având în vedere faptul că sumele cheltuite pentru acest tip de vacanţe sunt relativ mici. Astfel, din totalul clienţilor care au achiziţionat pachete de Ziua Îndrăgostiţilor, doar 30% au optat pentru plata în două rate, reprezentând avans şi diferenţa de achitat cu 14 zile înainte de plecare, potrivit Managing Director-ului Paravion.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO