Companii

Pariul pe o nouă nişă. Producătorul de suplimente Dacia Plant a intrat pe segmentul cremelor terapeutice după o investiţie de 270.000 euro

Liviu Ungureanu, directorul general al Dacia Plant: Suntem la început, dar după primul an cred că undeva la 5% din valoarea vânzărilor Dacia Plant o să fie reprezentate de cremele Dacoderm.

Liviu Ungureanu, directorul general al Dacia Plant: Suntem la început, dar după primul an cred că undeva la 5% din valoarea vânzărilor Dacia Plant o să fie reprezentate de cremele Dacoderm.

Autor: Georgiana Mihalache

31.05.2019, 00:05 682

Dacia Plant, unul dintre cei mai mari producători locali de suplimente alimentare, a pus pe piaţă brandul Dacoderm, prin care intră pe segmentul cremelor terapeutice, după o investiţie de 270.000 de euro.

Compania aşteaptă ca brandul de creme să aducă circa 5% din vânzări în următorul an, ceea ce înseamnă 1,7 mil. lei doar din gama Dacoderm.

„Intrarea pe nişa de produse dermato-cosmetice este un pas în evoluţia companiei. A existat o cerere constantă din partea consumatorilor să intrăm pe zona aceasta. Am mers în zona naturală şi aşa s-a născut gama Dacoderm, este o gamă de creme terapeutice, cu ingrediente naturale“, a spus pentru ZF Claudia Burghelea, directorul de marketing al Dacia Plant.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO