Companii

Pariul pe produse româneşti. Florian Iovan şi Andreea Costache, tată şi fiică, vor să ducă la export brandul de textile deFlorian din fabrica din Baloteşti

Florian Iovan şi Andreea Costache

Florian Iovan şi Andreea Costache

Autor: Georgiana Mihalache

19.06.2019, 20:20 2194

„Cred că trebuie să te uiţi în jur şi să vezi ce oportunităţi ai acolo unde alţii nu le văd.”

Antreprenorul Florian Iovan, specia­lizat în chimia textilă, a creat în urmă cu aproape 30 de ani brandul deFlorian, pornind de la experienţa sa în domeniul ţesăturilor. În prezent realizează într-o fabrică din Baloteşti (jud. Ilfov) lavete, lenjerii de pat sau pânze pentru costumele populare fabricate în România şi vrea să se dezvolte într-o industrie marcată de închideri de fabrici şi lipsa forţei de muncă.

Alături de fondatorul companiei Tottex, care operează brandul deFlorian, a venit şi fiica sa, Andreea Costache, pe partea de branding, iar de business se ocupă şi soţia antreprenorului, fiind o afacere de familie.

„Ce m-a făcut să mă întorc spre lumea ţesăturilor a fost faptul că toată lumea căuta pânză topită folosită în costumul popular românesc şi există o piaţă destul de serioasă în România. Problema este segmentarea, sunt mulţi oameni care vor, dar în cantităţi mici. Am văzut că există o nişă care trebuie ocupată, a mai venit şi fiica mea alături de mine”, a povestit pentru ZF antre­prenorul Florian Iovan.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO